500 Mhz overclocking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo.

Kan ik een Pentium 3 500 Mhz overclocken naar 700 mhe of 600mhz met de standaart koeling?

denk dat je niet gaat redden.stel je doet 700 dat zou een overclock van 40% zijn.denk daqt een p3 dat niet kan.

denk dat je niet gaat redden.stel je doet 700 dat zou een overclock van 40% zijn.denk daqt een p3 dat niet kan.

Owkey. Het is om men XP wat te versnellen. Maar als ik in het forum Windows XP dat zou plaatsen zeggen ze altijd dat men pc het niet aankan. Ik heb namelijk 512 MB RAM en dat zou voldoende moete zijn. Dus ik d8 aan overclock.

Computer met een processor van 300 megahertz (MHz) of sneller.

128MB RAM-geheugen

1.5 GB vrije harde schijf ruimte voor volledige installatie.
(De benodigde schijfruimte hangt af van de configuratie; afhankelijk van de opties die tijdens een aangepaste installatie worden gekozen kan er meer of minder ruimte op de vaste schijf nodig zijn. )

zouden de minimale eisen zijn.
denk dat meer ram je een betere prestatie geeft.
alhoewel je systeem wel minimaal is natuurlijk

Computer met een processor van 300 megahertz (MHz) of sneller.

128MB RAM-geheugen

1.5 GB vrije harde schijf ruimte voor volledige installatie.
(De benodigde schijfruimte hangt af van de configuratie; afhankelijk van de opties die tijdens een aangepaste installatie worden gekozen kan er meer of minder ruimte op de vaste schijf nodig zijn. )

zouden de minimale eisen zijn.
denk dat meer ram je een betere prestatie geeft.
alhoewel je systeem wel minimaal is natuurlijk

Men RAM is echt wel genoeg. Ik verbruik maar 300 ongeveer.

ik zelf heb het niet zo op overclocken van "mindere" processors.
vraag me altijd af of echt merkbaar zal zijn.

Inderdaad Frank, zeker bij P3'tjes merk je een lichte overclock vrijwel niet.

@TS: kijk eens of je voor een zacht prijsje aan een P4 kunt komen. Lichtelijk verouderd, maar kanonnen in prestaties. (Dit gaat uiteraard niet altijd op. Allemaal erg afhankelijk van FSB, kloksnelheid en L2 cache. Ook de rest van het systeem is niet onbelangrijk.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan