50gig weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
heb net een harddisk van 80 gig aangesloten

alles prima maar bij eigenschappen laat hij ziien; 31,5 gig...ik mis dus 5o gig hoe zou dit kunnen?

Kijk eens op de schijf of de capaciteits limiter(jumper) gebruikt wordt. Deze zorgt ervoor dat er maar +/- 32Gb gebruikt kan worden.

crash zei:
Kijk eens op de schijf of de capaciteits limiter(jumper) gebruikt wordt. Deze zorgt ervoor dat er maar +/- 32Gb gebruikt kan worden.
nee dat is niet het geval

Heb je wel de goede formaat partitie aangemaakt?

Als je Windows Xp of Windows 2000 hebt, ga naar:
Start > configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer > schijfbeheer, kijk hier of er nog "Niet toegewezen ruimte" staat.

crash zei:
Heb je wel de goede formaat partitie aangemaakt?

Als je Windows Xp of Windows 2000 hebt, ga naar:
Start > configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer > schijfbeheer, kijk hier of er nog "Niet toegewezen ruimte" staat.
had ik al gedaan

daar staat gewoon de hele partitie van 31.5 en geen niet toeg. ruimte

toen ik hem aan zette met net de schijf erin klikte ik op d en toen zei de pc dat dit station nog niet geformateerd was en of ik dat nu wou doen dat heb ik dus gedaan en daarna gaf hij dus aan formatteren voltooid maar alleen de die 50 gig mis ik

Als er toch niks op staat, kun je het beste even opnieuw beginnen. Partitie verwijderen en volledig opnieuw aanmaken. Hoe heb je eigenlijk de partitie aangemaakt?

en nu heb ik het volgende
:

bij schijf beheer staat boven bij nieuwvolume 31.5

maar op het gedeelte waar de schijf word weergegeven (blauw) staat wel mijn 80 gig

echter bij eigenschappen op d zelf weer 31.5??????

crash zei:
Als er toch niks op staat, kun je het beste even opnieuw beginnen. Partitie verwijderen en volledig opnieuw aanmaken. Hoe heb je eigenlijk de partitie aangemaakt?
ik heb de schijf als 2 e schijf aangesloten en dus alleen geformateerd in windows (van andere schijf)

dus geen partitie hoeven maken lijkt me

crash zei:
dit was toch de oplossing

zwaar bedankt voor de tijd en de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan