50Mb files upload Lycos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hoi,
Ik weet niet of het hier de juiste rubriek is maar ik heb het volgende probleem.
Onze site staat bij (betaal)Lycos en wordt geschreven met MS frontpage2000 waarvoor Lycos de extensies heeft geplaatst.
Nu heb ik een wat kleine Pdf's,één 45Mb Pdf.file en een 150Mb filmpje dat ik bereikbaar wil maken vanuit de site (aanklikken of downloaden)
Via FP2000 lukt dit niet zodus heb ik via FTP de kleine Pdf's geupload en dat lukt zonder probleem,ook de link vanuit de site werkt.

Echter als ik de grote 45+150Mb files wil uploaden krijg ik de mededeling van Lycos dat er maar 8Mb tegelijk kan worden uitgevoerd.

Daaruit begrijp ik dan dat ik dat filmpje en Pdf zou moeten delen in kleinere stukjes en apart allemaal in de map uploaden,maar hoe krijg ik dat filmpje of Pdf dan terug als één geheel en met één link of zit ik hier helemaal fout te redeneren ?

Ben benieuwd,

Dat kan denk ik niet.
Maar een filmpje van 150mb! is veel voor ene website. Ik weet niet of er een datalimiet is bij lycos. Als er 7 personen het filmpje al bekijken, heb je al een datalimiet van meer dan 1 GB (!).

Anders moet je even een mailtje sturen naar lycos. Want dat is wel erg belabberd als je ergens voor betaald, maar je kan niet eens je eigen bestanden uploaden. :confused:

Een enige oplossing is misshcien een php upload scriptje maken. En daarmee de boel uploaden. Maar dan is de vraag of ze dat ook niet hebben geblokkeerd. Ik zal gewoon een mailtje sturen. ;)

Een mailtje naar Lycos is zinloos,heb ik al vaker gedaan omdat de frontpage extensies frequent het niet doen,dan krijg je een 5-tal weken later een volledig not-to-the-point antwoord waarmee je niets kan doen.
Van PhP heb ik geen kaas gegeten helaas.
Dat moet toch kunnen dat bezoekers bvb. die bestanden (.rm en .wm files) aanklikken en downloaden en openen in hun mediaspeler,het is niet dat ik hier een volledige downloadsite opzet !

Ben er nog steeds niet uit,het boekje dat ik als Pdf.file wil plaatsen krijg ik niet ge-upload omdat het zogeaamd te groot is.
Zijn zo'n 50 blz. die elkaar opvolgen en dat zou ik zo willen houden,dus dat bezoekers die volledig ineens kunnen zien,heb dat al vaker gezien op diverse sites dus het kan,enkel bij mij lijkt er iets fout te gaan ?

Idem voor het filmpje en dat terwijl er bij YouTube zo'n duizenden staan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan