512 MB Geheugen bijplaatsen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
heb een pentium 4 2.4 mhz met 2x256 mb geheugen pc2700.

Nu zou ik geheugen bij willen plaatsen van 512 mb maar als ik in het boekje en op de site van Asus lees kan dit volgens mij niet terwijl er toch 3 sloten voor het geheugen inzitten.
Er saat namelijk in het boekje "According to SIS specifications, PC2700 maximum to 2 DIMMs supprt only"
Nu begrijp ik het misschien verkeerd maar het lijkt me eigenlijk sterk dat je maar 2 sloten kan gebruiken terwijl er 3 aanwezig zijn.
Ook heb ik gelezen dat als ik er een geheugen bij zou plaatsen dat hij dan gaat lopen op 266Mhz .

Wie weet hoe dit zit :confused:

Alvast bedankt,

Ja dat is misschien wel zo maar ik wilde die ander weghalen en dat ging niet.
Mag misschien toch wel vragen bij een ander forum omdat ik het antwoord niet bevredegend vind , heb er voor de rest in dit forum nog niets over gelezen dat dit mogelijk is en ja 2 weten meer dan 1.

Lange Pier zei:
Dat is inderdaad voldoende, dus deze gaat dicht.

Ja dat is misschien wel zo maar ik wilde die ander weghalen en dat ging niet.
Mag misschien toch wel vragen bij een ander forum omdat ik het antwoord niet bevredegend vind , heb er voor de rest in dit forum nog niets over gelezen dat dit mogelijk is en ja 2 weten meer dan 1.
Je vraag die in de bovenstaande link staat, is in de juiste sectie geplaatst, dus daar mag je verder gaan.;)

Als je het antwoord niet goed genoeg vind, vraag je daar verder door.:)

maretakje zei:

Het staat in de huisregels dat je je vraag maar 1x dient te plaatsen

Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan