512MB of 1024? /Systemcheck/

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonheld

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Kort vraagje:

Wat is het verschil tussen De sapphire HD4870 512mb en dezelfde kaart maar dan in 1024?

het scheelt namelijk maar 4 tientjes..

En dan wou ik graag een beoordeling voor de volgende combinatie die ik wil gaan bestellen:

behuizing: Thermaltake Mambo
voeding: OCZ StealthXStream 600 Watt
moederbord: Asus P5Q DeluxeSocket Intel 775
processor: Intel® Core™ 2 Quad Q6600 Socket 775
geheugen: Kingston HyperX 4 GB DDR2-800 Kit
harde schijf: Samsung SpinPoint F1 750 Gb
optische drive: Asus DRW-20B1LT DVD-brander LightScribe
videokaart: Sapphire HD4870 512 Mb

Ik wil hem graag gaan gebruiken voor gamen en ik wil er straks ook GTA IV op kunnen spelen:cool:

ik heb dit eerder gepost, maar ik ben nogal voorzichtig op pcgebied.. Check, Check doubleCheck:D

Alvast bedankt;)

licht eraan op wat voor scherm jij gaat game hoeveel inch en welke resolutie als je op een TV gaat game (een 107 cm ofzo) dan is 1024MB wel handig

Ik heb momenteel een 22" monitor, en in de woonkamer staateen tv van 109cm, straks komt er ook nog een beamer te hangen en daar wil ik op een regenachtige zondag ook nog wel eens op gamen natuurlijk:rolleyes:, maar laten we in dit geval mar uitgaan van een 22":P

Dan is die 1024 wel veel handiger, als je een '22 inch hebt, en daarna dan die beamer.

Laten we maar gewoon uitgaan van een 22" mijn pa zal het toch niet goed vinden als ik iedere dag op de beamer game:p Geeft het veel problemen dan als je met een 512 kaart
op een beamer zit, anders laat ik het gewoon zitten met die 1024;)

Kunnen julie ook nog ff kijken of dat systeem dat ik heb samengesteld een beetje goed is?;)

bedankt!

Leon

als je gaat game neem dan een Intel E8400 Dualcore die is sneller in games
en ik zou voor een Cooler master M620....
ze zeggen namelijk dat die StealthXStream's luidruchtig zijn

Hey,

mooi systeempje :thumb: Persoonlijk zou ik toch die Q6600 houden ! smaken verschillen. Ik bezit zelf ook een Q6600 en ben er zeer tevreden mee :) dus gewoon die Q6600 houden ;)

PS ik kan ook niet wachten op GTA 4 :D alleen bezit ik helaas geen 4870, maar een 8800GT. BTW GTA 4 wordt niet DX10 dus ik zal 'm ook met mijn 8800GT met gemak op z'n hoogste instellingen kunnen spelen. Wel jammer overigens dat die niet in DX10 uitkomt :(

Ik heb ook liever quad core, gewoon omdat het nieuwer is denk ik..

Ik heb helemaal niet zo veel verstand van computers, maar na onderzoek kom ik dus op die lijst met specificaties. Maakt de behuizing verder ook veel uit? want ipv. thermaltake Mambo heb ik ook een Tacens sagitta gezien die er ook wel aardig gelikt uitziet:D

En nog over die voeding, de één zegt: hij maakt herrie, terwijl de ander zegt dat je hem nauwelijks hoort.

PC's horen geluid te maken, toch?

ik ga binnenkort al een aantal dingen bestellen zoals: videokaart, geheugen en harde schijf, dit zijn dingen die toch wel vast staan goed te zijn dacht ik zo?

Hey,

gewoon lekker de Q6600 houden :thumb:

Persoonlijk vind ik de beide kasten die jij hebt uitgekozen niets vind ze lelijk. Wat vind je van deze kast heb 'm zelf ook ?

http://www.alternate.nl/html/produc...438/?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower

Er zit een 250mm fan in (linker zijkant) en een 120mm fan(voorkant) die komen er standaard bij, wat ik je dan nog aanraad is om er nog eentje bij te doen voor de achterkant :thumb: dan heb je een goede luchtstroom.

Mocht je deze kast willen nemen, neem dan ook deze Cardreader: http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/productDetail.html?searchClass=cardreader&artno=MR#I02&cn=2 dan ziet je kast er echt mooi uit.

Laatst bewerkt:
Hey,

gewoon lekker de Q6600 houden :thumb:

Persoonlijk vind ik de beide kasten die jij hebt uitgekozen niets vind ze lelijk. Wat vind je van deze kast heb 'm zelf ook ?

http://www.alternate.nl/html/produc...438/?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower

Er zit een 250mm fan in (linker zijkant) en een 120mm fan(voorkant) die komen er standaard bij, wat ik je dan nog aanraad is om er nog eentje bij te doen voor de achterkant :thumb: dan heb je een goede luchtstroom.

Mocht je deze kast willen nemen, neem dan ook deze Cardreader: http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/productDetail.html?searchClass=cardreader&artno=MR#I02&cn=2 dan ziet je kast er echt mooi uit.

het maakt mij opzich niets uit hoe hij eruit ziet, ik vind hem voor de prijs wel vet, die Tacens dan hè..:)

Maar toch bedankt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan