Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is Snyder@Snyder.name. Onderwerp 'test', Account: 'koorde upc', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 <snyder@snyder.name> relaying denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Bovenstaande fout als ik mail probeer te sturen van UPCmail EN me.com accounts naar welk mail adres dan ook.
Lokaal van mijn eigen UPCmail naar andere UPCmail abonnee gaat ook niet.
Lokaal van mijn eigen me mail naar andere me-mail abonnee gaat wel.
Het is mogelijk dat ergens een instelling verkeerd is komen te staan doordat ik onderweg verbindingsproblemen had die ik probeerde op te lossen, maar die uitei8ndelijk aan McDonald's (USA) bleken te liggen
Binnenkomende post van beide accounts vlekkeloos. Ik verstuur post voorlopig via webmail
ps mail-namen iets veranderd i.v.m. privacy
Bedankt vast deskundologen!
Bovenstaande fout als ik mail probeer te sturen van UPCmail EN me.com accounts naar welk mail adres dan ook.
Lokaal van mijn eigen UPCmail naar andere UPCmail abonnee gaat ook niet.
Lokaal van mijn eigen me mail naar andere me-mail abonnee gaat wel.
Het is mogelijk dat ergens een instelling verkeerd is komen te staan doordat ik onderweg verbindingsproblemen had die ik probeerde op te lossen, maar die uitei8ndelijk aan McDonald's (USA) bleken te liggen
Binnenkomende post van beide accounts vlekkeloos. Ik verstuur post voorlopig via webmail
ps mail-namen iets veranderd i.v.m. privacy
Bedankt vast deskundologen!