Sillysauce
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jul 2005
Hallo,
Ik heb een XFX Radeon HD5770 besteld en verwacht deze morgen. Omdat ik later heb begrepen dat er niet veel winst valt te verwachten tov mijn huidige 4870 zit ik te denken aan een 2e 5770. Het probleem is echter dat ik hoorde dat er spellen zijn die niet goed lopen op een Crossfire-opstelling. Ik vroeg me af met welke spellen uit mijn collectie ik problemen kan verwachten en of deze problemen echt onoverkoombaar zijn.
Tweede deel van mijn vraag is hoe verhoudt een 5770 Crossfire zich tov een enkele 5870?
Ik speel;
Crysis en Crysis Warhead
Batman Arkham Asylum
Bioshock 1 & 2
CoD Modern Warfare
Modern Warfare 2
Metro 2033
Wolfenstein
Battlefield BC2
Mass Effect 2
Assassins Creed 2
op mijn verlanglijstje staan FEAR3, CoD Black Ops en Crysis 2
Ik heb een XFX Radeon HD5770 besteld en verwacht deze morgen. Omdat ik later heb begrepen dat er niet veel winst valt te verwachten tov mijn huidige 4870 zit ik te denken aan een 2e 5770. Het probleem is echter dat ik hoorde dat er spellen zijn die niet goed lopen op een Crossfire-opstelling. Ik vroeg me af met welke spellen uit mijn collectie ik problemen kan verwachten en of deze problemen echt onoverkoombaar zijn.
Tweede deel van mijn vraag is hoe verhoudt een 5770 Crossfire zich tov een enkele 5870?
Ik speel;
Crysis en Crysis Warhead
Batman Arkham Asylum
Bioshock 1 & 2
CoD Modern Warfare
Modern Warfare 2
Metro 2033
Wolfenstein
Battlefield BC2
Mass Effect 2
Assassins Creed 2
op mijn verlanglijstje staan FEAR3, CoD Black Ops en Crysis 2