5x post in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

xinonix

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Vraagje,

ik werk met XP professional en Office XP Professional...

Bij ME en O2000 had ik 9e-mailaccounts in Outlook en de post kwam een keer binnen.

Nu, er is niets verandert aan het aantal accounts, komt het zelfde bericht 5 keer binnen.
Dat zijn er ca 1000 berichtjes per dag...............

Het is nog alltijd Outlook.

Graag een oplossing,

dank je alvast heel erg
:o

heb je niet ipv 9x verschillende accounts, 9x dezelfde? Of krijg je 9x5 berichten?

Blijft de mail niet op de server staan, gebruik je geen regels als "mail kopieëren, de accounts al eens opnieuw toegevoegd?

Geplaatst door Rimsic
heb je niet ipv 9x verschillende accounts, 9x dezelfde? Of krijg je 9x5 berichten?

Het zijn 9 verschillende accounts en de post komt 5x per account binnen.

Geplaatst door XP_PC
Blijft de mail niet op de server staan, gebruik je geen regels als "mail kopieëren, de accounts al eens opnieuw toegevoegd?
:

:thumb: Ik denk dat het opgelost is.
De mail bleef op de server staan.
Nu een beetje wachten of alles goed gaat.
De eerste berichten zijn er maar een keertje.
Wreed bedankt.
:) :) :) :)

Toppie :thumb:.

Wreed graag gedaan :cool:.

Zet je de vraag even op opgelost?

En houdt het maar even in de smiezen :).

Geplaatst door XP_PC
Toppie :thumb:.

Wreed graag gedaan :cool:.

Zet je de vraag even op opgelost?

En houdt het maar even in de smiezen :).

:o Sorry heeft niet mogen zijn,
Dat er maar een berichtje binnenkwam was een ???????
Nu komen er weer heeeeeel veeeeel.
Dus, er blijft geen post op de server, er zijn kopieen gevraagt en ik heb echt negen verschillende accounts.
Heeft er nog iemand ideetjes.
Mijn inbox is wel erg aan het vollopen.

:confused: :confused: :confused:

Geplaatst door XP_PC

:( :o :( :o :( :o :( :o

Waar vind ik "mail kopieëren", heb ik eigentlijk niet gevraagt

"de accounts al eens opnieuw toegevoegd"
Dat heb ik nu al verschillende keren gedaan, heeft de server ook voorgestelt. Heeft spijtig genoeg geen nut, enkel last met all de namen en de rest.

:evil: :evil:

Bij de opties, regels.

heeft de server ook voorgestelt
??? Een server is een machine, wat bedoel je?

En wat bedoel je met je laatste opmerkingen over namen?

Geplaatst door XP_PC
Bij de opties, regels.

??? Een server is een machine, wat bedoel je?

En wat bedoel je met je laatste opmerkingen over namen?

Server:
Bedoel de dames en heren achter dat machine, hebben een heel leuk helpdesk, maar helpen kunnen ze de helft van de tijd ook niet.
"Hoe, XP Pro- Office XP, dat is enkel voor bedrijven.
Naja, ik kan het niet helpen dat ik dat heb. Sorry maar da ken ik niets van, effe een collega vragen. Dus Uuurtje aan de lijn en nog niets wijzer."

Account: e-mail: naam, paswoord, ik moet alles elke keer helemaal opnieuw ingeven. Is wel effe denken.
:D :D :D

Geplaatst door xinonix

Server:
Bedoel de dames en heren achter dat machine, hebben een heel leuk helpdesk, maar helpen kunnen ze de helft van de tijd ook niet.
"Hoe, XP Pro- Office XP, dat is enkel voor bedrijven.
Naja, ik kan het niet helpen dat ik dat heb. Sorry maar da ken ik niets van, effe een collega vragen. Dus Uuurtje aan de lijn en nog niets wijzer."

Account: e-mail: naam, paswoord, ik moet alles elke keer helemaal opnieuw ingeven. Is wel effe denken.
:D :D :D

:love: :D :D

Met dank aan iedereeen die geholpen heeft. Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar mijn probleem is opgelost.
Eindelijk.

:D :cool: :p

Geplaatst door XP_PC
Houden zo :).

:rolleyes: :rolleyes:

Ik heb juist gehoord dat ik mijn oplossing op het forum "moet" plaatsen, dus:

EXTRA - INSTELLINGEN VOOR VERZENDEN/ONTVANGEN - VERZENDEN/ONTVANGEN DEFINIEREN BEWERKEN (knop rechts) - ACCOUNT AANKLIKKEN (verkleurd) - E-MAILITEMS VERZENDEN AANVINKEN - EMAILITEMS ONTVANGEN BLANCO

Zo komt de post maar een keer binnen, de Hoofdgebruiker roept dan alle items over een adres.

Ik hoop dat er iets van te begrijpen is........

:confused: :confused: :confused:

Beste Xinonix, ik heb hetzelfde probleem gehad. Kijk maar onder: "Email blijft regelmatig in mailserver staan". Als jouw instellingen binnen Outlook geen aanleiding kunnen zijn dat dit bij jou kan gebeuren, is je software vermoedelijk corrupt geworden. Althans dat was bij mij het geval. Ik heb b.v. (gratis) Mozilla Thunderbird geïnstalleerd en het probleem is BLIJVEND opgelost! En eerlijk gezegd, ook door aanbeveling van 'n medewerker bij m'n provider, heb ik hier absoluut geen spijt van. Het is werkelijk 'n SCHITTERENDE mailcliënt. Je kunt natuurlijk ook Outlook (of je hele Office-pakket) opnieuw installeren. Ik ben echter meer tevreden over Thunderbird dan dat ik ooit over Outlook was nu ik het gebruik. Het is in 29 talen (en ook Nederlands) te downloaden van het Internet. Kies WEL voor de laatste versie: 1.0.6 maar dit is de enige Nederlandse downloadversie. Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan