6 schermpjes ipv 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo,

mijn laptop heeft een probleempje. Als ik hem opstart, krijg ik 6 kleine schermpjes in plaats van 1 normaal beeld. Als ik vervolgens op herstellen klik (dat wordt aanbevolen) gaat hij heel lang naar problemen zoeken. Hij zegt na een tijdje dat het probleem niet zo verholpen kan worden. Vervolgens kan ik een rapport hierover verzenden, maar iedereen weet dat dat totaal geen nut heeft. Weet iemand misschien wat er aan de hand is met mijn laptop? Als ik gewoon op Opstarten klik, gaat hij door, wordt het scherm na een tijdje zwart en valt hij uit. Iemand een oplossing?

M.v.g.

Milenko

Ik vrees het ergste. Kan zijn dat de video-chip in je laptop aan het einde van zijn leven begint te komen. Omdat je ook, bij het opstarten al het probleem hebt..

Ik vrees het ergste. Kan zijn dat de video-chip in je laptop aan het einde van zijn leven begint te komen. Omdat je ook, bij het opstarten al het probleem hebt..
Ik had even geduld moeten hebben. Diezelfde avond deed hij het nog even. En de volgende dag deed hij het weer. Ik heb geen idee hoelang hij nog werkt, maar voorlopig doet hij het weer even. Toch bedankt!

Stel dat hij wel kapot was, moest ik dan een heel nieuwe laptop kopen? Kan je dan geen nieuwe video-chip erin laten zetten?

Nee. Je moet dan echt een nieuwe laptop hebben. Video chips zitten (volgens mij) bij alle laptops in het moederbord ingebouwd. = nieuw moederbord = eigenlijk gewoon een nieuwe laptop kopen.)

Nee. Je moet dan echt een nieuwe laptop hebben. Video chips zitten (volgens mij) bij alle laptops in het moederbord ingebouwd. = nieuw moederbord = eigenlijk gewoon een nieuwe laptop kopen.)
Oh oke. Weer iets nieuws geleerd :). Toch bedankt voor het helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan