60 fps bewerken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rens Bok

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
8
Hallo!

Ik heb laatst een camera gekocht en die kan 60 foto's per seconde maken. Mijn pc kan dit ook met 60fps afspelen, alleen als ik het wil bewerken en dan opslaan kan hij niet met 60fps opgeslagen worden. Ik wil slowmotion filmpjes maken, maar zo kan het niet :(

wie kan mij helpen om een video met 60fps op te slaan? :D

Groet,
Rens
 
wel, maak een filmpje op gewone snelheid, en gebruik een videobewerkingsprogramma om het te vertragen?
 
heb je al andere (freeware) programma's geprobeerd?

Eehm.. ja,

TotalMedia Extreme
AVS VideoEditor
Realproducer
Wax

Het is een MP4 bestand. Weet iemand misschien met welk programma je een MP4 bestand kan bewerken?
 
... al andere converters geprobeerd?
ik denk dat 60 fps beelden dus niet bewerkt kunnen worden door meeste videobewerkingssoftware ...
 
Andere vraag

Ok laat ik het anders vragen.

Ik heb een HD camera gekocht, en als ik de bestanden op mn pc zet worden het MP4 bestanden. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze bestanden in WMM of andere bewerkingsprogramma's kan gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
MP4 is de container, ofwel het jasje. Daarin zit video van een bepaalde 'codec', Samen vormen ze het videobestand. Er worden verschillende combinaties gebruikt (verschilt per merk en apparaat). Welke codec jouw camera gebruikt kun je vinden in de manual. Ook kun je een file openen in het video-info programma Gspot (gratis). Daarmee kun je de codec uitlezen.
Kans is groot dat de AVC H.264 codec wordt gebruikt. Ik dacht niet dat WMM daarmee overweg kan.. Ze hebben hun eigen MP4 formaat. Ook de framerate van 60 en mooi vertragen lukt denk ik niet met WMM, hiervoor moet je naar software als Adobe Premiere en Sony Vegas, of wat goedkoper: Corel Video Studio, CyberLink Power Director en Magix.

Als je dit bestand importeert in videomontagesoftware is het belangrijk dat het projektbestand (waar de video inkomt) dezelfde waardes heeft als het videobestand, dus framerate, codec, i of p, etc moeten gelijk zijn.
 
MP4 is de container, ofwel het jasje. Daarin zit video van een bepaalde 'codec', Samen vormen ze het videobestand. Er worden verschillende combinaties gebruikt (verschilt per merk en apparaat). Welke codec jouw camera gebruikt kun je vinden in de manual. Ook kun je een file openen in het video-info programma Gspot (gratis). Daarmee kun je de codec uitlezen.
Kans is groot dat de AVC H.264 codec wordt gebruikt. Ik dacht niet dat WMM daarmee overweg kan.. Ze hebben hun eigen MP4 formaat. Ook de framerate van 60 en mooi vertragen lukt denk ik niet met WMM, hiervoor moet je naar software als Adobe Premiere en Sony Vegas, of wat goedkoper: Corel Video Studio, CyberLink Power Director en Magix.

Als je dit bestand importeert in videomontagesoftware is het belangrijk dat het projektbestand (waar de video inkomt) dezelfde waardes heeft als het videobestand, dus framerate, codec, i of p, etc moeten gelijk zijn.

Denk je dat Pinnacle 14HD Ultimate het ook aankan?:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan