60 Hz probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan4you

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Berichten
132
Ik werk dus op resolutie 1280x1024 op 100 Hz.Als ik een game speelde veranderde de verversings frequentie naar 60 Hz.
Is dat 60 Hz probleem opgelost als je service pack 1a installeert van windows xp?
 
:confused: Hallo,

Bedoel je misschien 60 frames per seconde ?????

Want 60 Hz lijkt me geen computer-/hardware-/gebruikers probleem. Mijn monitor (Model 1910) draait ook gewoon op 60. Als het 50 Hz was dan had je wel een probleem.

Volgens mij valt het allemaal wel mee.

MVG,

Mavaros
 
Nee niet frames per seconde,weldegelijk 60 Hz.Ik gebruik dit program om het te verhelpen:

http://www.pagehosting.co.uk/rl/

Maar de vraag is nu,heb ik dit nog nodig als ik service pack 1a installeer?.Zit daar die fix al in?
 
:eek: :confused: Hallo,

Dit had ik al wel zo'n beetje gevreesd. Weet hier dus niets vanaf. (sorry) Wel interessant probje. Blijf het volgen, en zoek zelf ook wel eventjes verder, dus wie weet.

MVG,

Mavaros
 
60hrtz

Daar ik niet wil twijfellen aan jouw probleem wil ik wel even kwijt dat ik het eigenlijk helemaal niet tegenkom dit probleem hier.
Ik draai veel games waaronder ook de quake en doom en dat soort shooters.

Ik zie gewoon mijn game opstarten en heb helemaal geen probleem met hrtz verschil.
Wat voor kleuren kaart gebruik je eigenlijk, mischien is het wel een probleem met je kaart.

grtjs jjw
 
Hallo,

(Vorige bericht.) Ik heb ook nooit problemen met die spellen, daarom framerate vraag.
 
AANVULLING:

Dit is niet mijn vraag, wel mijn interesse.

Mavaros
 
Ik heb het zelfde met een oud spelletje genaamd Winbrick,als ik dat gespeeld heb en afsluit staat mijn beeldscherm ook op 60 HZ inplaats van 100 Gr. Rama
 
Geplaatst door Ivan4you
Is dat 60 Hz probleem opgelost als je service pack 1a installeert van windows xp?

Nee, desondanks kan je deze beter zo snel mogelijk installeren als je dezelfde pc ook voor e-mail/internet gebruikt.

Het lijkt me dat het aan het spel ligt en dat deze ongevraagd je resolutie veranderd. M'n buurman draait op 120 Hz en heeft nooit dergelijke problemen ondervonden. Het lijkt me geen Windows bug.
 
Auto detect

En het lijkt mij toch ook dat mocht een spel iets veranderd hebben het dan toch ook weer auto opgelost wordt maar hieruit snoep ik dus dat dat niet gebeurdt.

Ik speel Black Hawk Down en daarin wordt ook mijn beeld aangepast maar als ik het spel aflsuit wordt het ook weer terug gezet naar origineel.

grtjs jjw
 
In de nieuwe drivers voor mijn geforce ti 4600 heb ik gezien dat ik de frequentie per resolutie die mijn monitor aankan,kan aanpassen.Dus zal ik dit ook maar doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan