60gb en heb maar 39

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo,
ik heb een ide hdd van 60GB van Western Digitel.
Ik heb hem als 2e schijf aan mijn pc maar hij herkent maar 39GB terwijl er echt op het etiket staat dat hij 60GB is.

is mijn hdd voor een deel stuk of moet ik iets anders doen om die 21GB terug te krijgen.

mvg tim

Zie je in schijfbeheer ook wat Niet Toegewezen ruimte?

En misschien moet je hem maar eens gaan formatteren

> (Deze) Computer
> Rechtermuisknop
> Beheren
> Schijfbeheer:)

Door er op de rechtermuiknop op de niet toegewezen ruimte te doen :) Vertel me wat de opties voor je dan zijn

Jammer ik weet eerlijk gezegd niet hoe je er 1 partitie van kan maken, maar in dit geval kan je er 2 partities van maken 1 met 39GB en een andere met 16 GB. Dus je kan er een Partitie van maken of je wacht op een oplossing om er 1 partitie van te maken:D

Jammer ik weet eerlijk gezegd niet hoe je er 1 partitie van kan maken, maar in dit geval kan je er 2 partities van maken 1 met 39GB en een andere met 16 GB. Dus je kan er een Partitie van maken of je wacht op een oplossing om er 1 partitie van te maken:D

ja dan heb ik 4 partities:P
is er geen andere mogelijk heid, stel dat ik dus nog een 2e partitie maak van die 16GB en dan de schijf weer formatteer heb ik dan wel 1 paritie?

greetz

Welke OS ???
Windows Vista ??
klik op de partition van 39 GB en klik dan iets met bijvoegen en dan kan je de rest erbij doen ....

ok in Xp kan het niet :(
dan moet je Gparted gebruiken

hey allemaal,
Ik heb eerst gewoon in windows even nog een partitie gemaakt van die laatste 16GB die over was. Daarnaa heb ik de windows setup gedraaid en toen dus van die schijf de 16GB partitie eraf gegooit, en toen ook die van 39. Daarnaa de schijf opnieuw geformatteerd en met 1 partitie van 60GB

nog bedankt allemaal voor jullie racties:)

mag slotje op,

greetz

hey allemaal,
Ik heb eerst gewoon in windows even nog een partitie gemaakt van die laatste 16GB die over was. Daarnaa heb ik de windows setup gedraaid en toen dus van die schijf de 16GB partitie eraf gegooit, en toen ook die van 39. Daarnaa de schijf opnieuw geformatteerd en met 1 partitie van 60GB

nog bedankt allemaal voor jullie racties:)

mag slotje op,

greetz

ok :):thumb:

even van dat slotje , op opgelosten vragen komen nooit Slotjes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan