60hz probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

targo

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik héél erg tevreden zou zijn dat het opgelost zou worden... Ik heb namelijk een pc game (Assassin's Creed) Maar die werkt niet al te rap, ik geloof dat dit aan de hz ligt, ik probeer het te verhogen via start en via het spel zelf maar bij allebij kan het niet hoger dan 60hz... ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Met Vriendelijke Groeten

Bedoel je de vernieuwingsfrequentie van het beeldscherm?

Als je niet hoger kan dan 60 Hz. dan ondersteund je beeldscherm of je grafische kaart dit gewoon niet. Maar ga er maar vanuit dat het je beeldscherm is, aangezien zelfs de goedkoopste kaarten wel hoger dan 60 Hz kunnen.

Welke grafische kaart en welk beeldscherm heb je? (Merk en type)

Bij een LCD scherm ben je gebonden aan een vaste schermfrequentie. Meestal is dat 60 Hz.
Als je je grafische kaart toch opschroeft naar hogere waarden dan zal je geheid een "out of range" melding en een zwart scherm gaan krijgen.

Met die ouwe CRT bakken kon je inderdaad vet hogere waarden instellen maar dat is totaal andere techniek.

het gaat inderdaad over het beeld het refreshen kan ik niet hoger zetten dan 60hz...

Ik vind het toch vreselijk anbetand dat hij maar heel traag gaat het beeld en de filmpjes komen altijd achter... en mijn excuses ook tegenover jullie, ik versta niet altijd wat je bedoeld met TFT... sorry :o

Hoi !

Als je even merk/type van je graka en scherm vermeldt kunnen we je misschien adviseren !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan