62 bit Processor of een 32>?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roootjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Mij vraag was dus of ik een 62 of 32 bit processor heb de naam van mij processor is =

Intel Core 2 Duo E66000 :rolleyes:

32 of 64 bits ?

Kan trouwens nog iemand kijken of mij processor 64bits is ? Ik wil het namelijk zeker weten want ik wil Windows vista aanschaffen

Mijn processor =

Intel Core 2 Duo E66000

Alvast Bedankt!

Volgens mij is die vraag gisterenavond om 20.08 uur al beantwoord ???

Ja dat weet ik maar ik wou nog wat meer zekerheid ik geloof je wel maar toch
maar het maakt al niet meer uit want ik heb al een windows vista gekocht :thumb:

Je had ook bij Intel het zelf even na kunnen kijken.;)

Uh pasje dat kan ik nu niet zomaar beslissen de pc is namelijk van me ouders deels dan
en ik moet nakijken voor hoeveel ik hem gekocht heb

ik geloof je wel maar toch
Op zich niet onverstandig, want niets menselijks is mij vreemd, dus ook een complete misser van mij behoort tot de mogelijkheden. Zo gaf ik recentelijk nog iemand met een ernstig stofprobleem in zijn systeem het advies om de laptop even onder de kraan af te spoelen om zodoende het stof te verwijderen. Dát was natuurlijk een onverstandig advies.

Laatst bewerkt:
Uh pasje dat kan ik nu niet zomaar beslissen de pc is namelijk van me ouders deels dan
en ik moet nakijken voor hoeveel ik hem gekocht heb

Kijk eens naar het aantal nullen dat je in het processortype hebt getypt............................

Kijk is hoeveel nullen jij hebt getypt er staat Duizend! ik denk dat je dat niet bedoelde

Jijj schrijft tot twee keer toe E66000, maar ik neem aan dat je bedoelt:
E6600

Als jij echt beschikt over een 66000, dan moeten we eens ernstig praten, misschien wil ik dan nog wel meer dan € 1000,-- bieden.

Haha ja sorry het is inderdaad een E6600 zogoed is me pc nou ook weer niet :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan