64 bit nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
364
Goedemorgen,

Ik wil graag een niewe computer kopen. Ik heb nu nog een normale oudere computer.
Pentium celeron 2.4 GHZ met 1.3 GB RAM en 320 GB HDD

Maar wil een nieuwe kopen waarmee hij lekker snel is, goede videokaart in zit voor goede spellen te spelen zoals Call of Duty 5. En moet goed merk zijn en kast moet zwart zijn.
Prijs maximaal 700 euro.

Heb een computer gezien:HP Media Center M9351

http://www.electrocorner.nl/detail.aspx?artcode=SYSDT0515

Zag er allemaal goed uit, lekker veel ram geheugen enzovoort. Videokaart is ook wel goed?
Alleen zag ineens dat dit systeem op windows vista 64 bit draait.

Ik draai nu nog Windows XP 32 bit systeem, en gebruik normale programma`s zoals msn, total commander, nero 9, winzip, microsoft office 2003 en nog aantal programma`s

Nu heb ik gelezen dat 64 bit systeem niet goed loopt en hardware matig niet alle drivers ondersteund en niet alle software kan hiermee overweg. Moet ik dan toch maar een andere computer nemen? Of kan ik hem wel gewoon kopen en alles werkt wel?
Lijkt mij dat kwa hardware en drivers goed zit want dat zit er standaard wel bij, alleen denk software matig niet???

Groetjes, Pim
 
Dat 64-bits systeem is geen probleem, prima zelfs.

Maar die pc is helemaal niets om te gamen, videokaart van niks b.v.
Ik zou trouwens sowieso geen HP kopen....
 
En waarom is deze niks dan precies?

Maar ik kan met een 64 bit systeem wel goed programma`s installeren ofzo, las namelijk dat het niet goed kan.

Welk systeem beveel je me dan aan? Zijn namelijk zoveel. Of wat heb ik minimaal nodig, dan kan ik daarna kijken.
 
Heb je misschien nog andere systemen of welke websites?
Waar moet ik allemaal naar kijken dan?
 
Ja mooie systemen alleen beetje weer duur.

Denk toch dat ik voor een intel dual core processor ga. Rond de 2.2 ghz of 2.4 ghz.
Wel 4 GB ram.
En natuurlijk goede videokaart.
Inclusief besturingssysteem

Weet je misschien hiervoor een leuke computer?

Groetjes,
 
Snap je niet zo goed. Je budget is ca. 700,- euro zei je.

De pc uit mijn 1e link kost 649,-
De pc uit mijn 2e link kost 649,-
De pc uit mijn 4e link ost 748,-
 
En de allereerste van Paradigit ook onder de 700,- euro
 
Ja ik weet het niet precies meer.

Want lees namelijk toch dat 64 bit systeem niet zo goed is voor het draaien van het systeem. En met quad core moet je 64 bit???
 
Ja ik weet het niet precies meer.

Want lees namelijk toch dat 64 bit systeem niet zo goed is voor het draaien van het systeem. En met quad core moet je 64 bit???

Dat gaat over het besturingssysteem en niet over de hardware. Op alle genoemde systemen kun je gewoon 32-bits windows draaien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan