64 bit vervangen door 32 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christoff

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
337
Wat is de beste (goedkoopste) manier om Windows-7 64 bit te vervangen door 32 bit?
Alles opnieuw kopen en installeren?
 
Hoi....

Dan moet je idd een nieuwe instal doen.Maar waarom zou je dat willen?Problemen met sommige progs?
 
Inderdaad,
Teveel programma's die niet willen op 64 bit.
Ik heb ook XP-mode op de 64 bit maar ook dan willen niet alle programma's die voorheen wel goed op XP draaiden.
Ik verwacht dat dit beter gaat met 32 bit.
 
Dan zul je dus een nieuwe 32b installatie moeten doen met alle daarbij behorende drivers.
 
over welke programma's gaat het? de meeste programma's draaien namelijk zonder enkel probleem. het zijn meer de drivers.
 
Zelfs met drivers ben ik nog geen probleem tegengekomen. De XP driver voor mijn Microsoft Reclusa keyboard kon ik destijds op Vista X64 en 7 X64 zonder problemen installeren.
Dus ik ben ook zeer benieuwd naar de probleemgevallen.
 
Hoi,
als je de Win7 dvd hebt kun je tijdens de installatie kiezen tussen de 32 of 64 bits-versie als het goed is.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier om programma's die met radioamateur te maken hebben.
Ik heb bijv. een SDR ontvanger (Perseus ) waar je weer allerlei hulpprogramma's bij kunt krijgen zoals Bobcat. Hiervoor moet je een virtuele seriele comport installeren. Het programma hiervoor is alleen in 32bit.
Verder een ander programma voor APRS (autom. positie reporting system) genaamd UI-VIEW is er alleen voor 32bit enz.
Vandaar.
Maar bedankt voor jullie reacties.
 
Aha, ja dat blijven altijd probleemgevallen. Iets soortgelijks heb ik gehad met het flashen van Xboxen.
Maar zoals Mik Zjegger al heeft gezegd, wanneer je de retail versie (winkel, doosje) van Windows 7 hebt dan zouden zowel X86 (32bits) als X64 (64bits) aanwezig moeten zijn. Mocht het een gewone OEM licentie zijn die bijvoorbeeld met de pc is meegeleverd dan zul je inderdaad een nieuwe licentie + 64bits Win 7 DVD moeten aanschaffen.
 
Nee, ik heb de OEM versie en er zat nog niet eens een schijf bij. Helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan