64 Mb of toch 128 Mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Berichten
3.532
hallo ik heb sinds 1 april al een Laptop (Tohisba Satellite A60-188) http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/product_page.jsp?service=NL&PRODUCT_ID=101661

en heb er ruim 2 maanden geleden 1 Gb Ram bij gezet. en heb ookWindows Xp Home SP2 naar Windows Xp Pro. SP2 omgezet.

heb na de installatie na XP Pro alle drivers geinstalleerd en ineens geeft hij aan dat ik 128 Mb videokaart heb (kan kiezen uit 32mb, 64, mb en 128mb.) ik vraag me af hoe dit kan (het is me met Home nooit opgevallen) op de site (hierboven) staan aangegeven dat ik maar 64 mb heb...

weet iemand hier antwoord op, of het nu 128 Mb is of toch maar 64mb..

Groeten wouter.

k kan als je nodig hebt het scherm sturen(via email) waarin ik kan kiezen tussen 32,64 en 128MB..
dit is via: eigenschappen voor beeldscherm>instellingen>geavenseerd>Framebuffer

x1pbhY6ku2Zwe4VaLGb_OZzWqQVg_Nb0QxdsBt18SCysqwYM1_JbGQX6HRKY0444RhpQRJkfod4tmq059mFj2PVHXTzBWlgO-pVWW5HAt2TvxSk3NVDgtbOnbRmfGbXL6BT1zs7jOSUjbjMfQGL62zLq2unhLVf6Sl5
 
Laatst bewerkt:
Je specificatie geeft 64 aan en daar kan XP echt geen 124 van maken.
Foutje van Bill?!
 
ik kan het dus aan passen en hij geeft het ook aan met EVEREST Ultimate Edition..

dus zelf vind ik het ook raar..

maar ik merk het verschil wel als ik een spel aan het spelen ben. als hij op 32 mb staat is alles schokkerig, 64 mb al wat minder en bij 128 mb werk hij vlekkeloos.(onderandere bij Need For Speed Most wanted DEMO, Age Of Empire 3, Call Of Duty 2)
 
Lekker zo laten staan :D :thumb:

Heb je er 64 extra gratis er bij gekregen op je kaart!!
 
Misschien even offtopic, maar als ik deze vraag open krijg ik een popup om mij aan te melden bij Storage.msn.com

Iemand anders ook last van?

:8-0:
 
Geplaatst door buick
Misschien even offtopic, maar als ik deze vraag open krijg ik een popup om mij aan te melden bij Storage.msn.com

Iemand anders ook last van?

:8-0:
Met FireFox Niet!
 
Geplaatst door buick
Misschien even offtopic, maar als ik deze vraag open krijg ik een popup om mij aan te melden bij Storage.msn.com

Iemand anders ook last van?

:8-0:
Klik eens op het kruisje in het eerste bericht(eigenschappen). De link geeft het al aan.;)


@Woutertjuh88,

Ben je in het Bios bezig geweest?
 
nee heb er ook geen last van (gebruik gewoon Microsoft Internet Explorer) maar misschien komt het omdat ik de foto op me Space heb staan van MSN zou anders ook niet weten hoe ik hem hier op de site kan krijgen.. (moet pagina van internet zijn dus heb hem even daar op gezet)


Sorry als dit het probleem is..

PS. ik heb net een email gestuurd naar ATI.com en heb gevraagd of zij er meer van af weten.. ben benieuwd wat hun reactie is..
 
Geplaatst door crash

Klik eens op het kruisje in het eerste bericht(eigenschappen). De link geeft het al aan.;)


@Woutertjuh88,

Ben je in het Bios bezig geweest?

het einige wat ik ooit heb aangepast in de bios (staat allemaal heel onlies er in trouwens ) is dat ik een wachtwoord op me laptop heb gezet dus zodra ik hem aan zet moet je meteen een wachtwoord invullen voor hij opstart. maar dit was al zo voor ik XP Pro. installeerde. heb dit al gedaan vrij snel na aankoop.
 
Geplaatst door Woutertjuh88
nee heb er ook geen last van (gebruik gewoon Microsoft Internet Explorer) maar misschien komt het omdat ik de foto op me Space heb staan van MSN zou anders ook niet weten hoe ik hem hier op de site kan krijgen.. (moet pagina van internet zijn dus heb hem even daar op gezet)


Sorry als dit het probleem is..

PS. ik heb net een email gestuurd naar ATI.com en heb gevraagd of zij er meer van af weten.. ben benieuwd wat hun reactie is..


Zo erg was het ook niet hoor :D
Maar ik kijk altijd even vreemd als ik een popup krijg.
Is nu weg trouwens dus zal wel in het linkje gezeten hebben :D
 
Geplaatst door buick

Is nu weg trouwens dus zal wel in het linkje gezeten hebben :D
Ik had hem net niet, maar ik kijk nog eens in deze topic en ik krijg hem wel.:confused:
 
ik heb er ook al last van
of ik ff een net paspoort wil op halen :8-0:
ontopic kun je toch in de bios zien hoeveel er toegkent is
 
Komt omdat er je er meer geheugen bij hebt laten zetten. Waarschijnlijk is toen je BIOS gereset en staat alles weer op zijn defaults.

Pas gewoon het aantal MB's dat de videokaart mag hebben, aan in het BIOS en je bent klaar. Er is nix vreemds aan.

En graag weer ontopic heren. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan