640 x 480 resolutie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tartaro

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Hey,

vanochtend mijn pc opgestart en zag dat de resolutie en de kleuren bits waren veranderd, niks aan de hand dacht ik en ik stelde de juiste configuratie in. alleen werkte dit niet! iedere keer als ik een andere resolutie wil negeert hij dat en gaat terug naar 640 x 480. ik heb de stappen gedaan die de probleemoplosser zei en dat heeft niet geholpen.
Andere driver voor mijn Graka heb ik ook geinstalleerd en dat hielp ook al niet

Beeldscherm: Acer AL1916W
Graka : Ati Radeon x1600

kan iemand mij helpen?

Heb je de resolutie al geprobeerd te veranderen in de veilige modes?
(pc opnieuw opstarten >> vlak voor het windows xp logo op F8 drukken.)

Succes

k zal het proberen :thumb: op dit moment doet hij het nog goed maar ik denk dat als ik opnieuw opstart hij weer naar 640 x 480 gaat :rolleyes:

heb gedaan wat je zei, maar het werkt niet :S in veilige modus is alles goed maar als ik dan windows normaal opstart gaat hij weer naar 640 x 480

-.-

Ik heb precies hetzelfde probleem mijn resoluties veranderen ook niet en kep ook alles met probleem opslossen gedaan en met veiligge modes is ook alles hetzelfde ....:confused:

ik heb eht gelukkig op kunnen lossen :thumb:, gewoon even een oudere driver geinstalleert en hij doet het weer perfect :cool:, bedankt voor de hulp iig :thumb:

ik heb eht gelukkig op kunnen lossen :thumb:, gewoon even een oudere driver geinstalleert en hij doet het weer perfect :cool:, bedankt voor de hulp iig :thumb:
wat voor een soort driver precies? kan je de site geven waar jij hem hebt gedownload of hoe je een oudere heb geinstaleerd ik ben neit zo goed met computers en dan weetik zeker datik goed zit:thumb:

Laatst bewerkt:
ligt er aan wat voor een videokaart je hebt, ik heb een Ati, ik weet niet of jij deze ook hebt of een Nvidea. als je een driver zoekt ga dan naar:
Google >
tik bij zoeken "Download Driver (naam videokaart) >
en dan gewoon de bovenste link aanklikken en downloaden :thumb: veel suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan