6600 GT dualview Suse 9.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiekW

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2002
Berichten
56
Ik heb een Asus 6600 GT met twee identieke lcd panels. In Suse 9.3 wil ik beide monitoren gebruiken.

Ik krijg echter SaX2 niet zover dat het werkt! Tijdens het opstarten werken beide monitoren goed (identiek beeld), zodra de X driver is geladen wordt mijn tweede monitor onleesbaar (is identiek aan eerste monitor, echter volledig uit sync; lijkt wel 2x ingezoomd).

Ik heb de laatste Nvidia driver via YOU geinstalleerd.
In SaX2 staat ingesteld:

monitor: 2x Vesa 1280x1024@60HZ
graphics card: 2x Nvidia GeForce 6600 GT (de eerste op busID 1:0:0, primary screen [0], de tweede op busID Single, secondary screen [1])
multihead mode: traditional multihead

Als ik de settings test kan ik in XFine2 alleen het eerste scherm goedzetten; ik kan niet wisselen naar scherm 2.

Als ik in SaX2 de tweede busID ook op 1:0:0 zet, crasht XFine2 met de melding (ww) The directory "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/xtest" does not exist. (ww) Open APM failed (/dev/apm_bios) (No such device)

Weet iemand hoe ik dit aan de praat ga krijgen? Alvast bedankt!
 
Nou ben ik geen suse gebruiker maar wat gebeurt er als je naar nvidia.com gaat en daar de driver ophaald?
 
Bij Nvidia.com wordt expliciet aangeraden de driver via YOU te installleren (is overigens ook dezelfde, meest recente versie).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan