6600 Gt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Baco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Baco

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
Hallo

K ben eruit...
ik ga waarschijnlijk een 6600 gt halen...
ma nou nog even een vraag...
is de 256 mb versie veel beter??
en is dat de 20 euri meer waard??
is allebei wel ong op dezelfde snelheid....
alvast bedankt
Boke

Dat ligt aan je systeem waar die in komt te zitten en aan de monitor die je hebt. Heb je een super-pc met een grote '21 monitor dan is een 256 wel leuk. Heb je een 3ghz pc-tje met 512MB werkgeheugen en een 17 monitor en ben je niet van plan binnenkort te upgraden dan is de 256 overdone en wordt deze maar voor de helft aangesproken..

heb een 3 GhZ-je met 1024 intern...en een 17" tft fn philips...zoek wel agp...

Dan zou een 128MB genoeg zijn, mits je niet van plan ben om binnenkort alles te gaan upgraden.

ma dit is voorlopig tog nog zat?voor vooral spellen als fear, far cry...need for speed most wanted...call of duty 2 etc...
volgens mij is dit voorlopig nog zat...dus waarom upgraden?

Geplaatst door Baco
ma dit is voorlopig tog nog zat?voor vooral spellen als fear, far cry...need for speed most wanted...call of duty 2 etc...
volgens mij is dit voorlopig nog zat...dus waarom upgraden?

Het is zeker genoeg en met die nieuwe kaart erbij kun je nog wel even vooruit. Waar het om gaat is dat met de setup van nu een 256mb kaart wat overdone is. Ik vraag het omdat áls je van plan bent om binnenkort bijv. een 21' monitor te kopen of bijv. een nieuwe processor wilde gaan kopen (wat absoluut niet nodig is om deze spellen te gaan spelen) de 256kaart een goeie zou zijn. Wil je nog even met deze setup draaien dan ging ik voor de 128MB kaart..

En waarom upgraden, tja iedereen wil wel eens wat sneller en je kon het van plan zijn. Maar uit je reactie begrijp ik dat je deze pc nog wel even wilt houden, ga dan voor de 128MB.

FF een vraag...2 kaarte gesien...
allebei 6600 gt...
ene is fn Club3D en andere is fn xfx...
xfx is 20 euro goedkoper...
zit er verschil tussen deze kaarten??
volgesn mij niet nl...
heb de specs vergeleken..
maar kom niet op verschillen voorzover k da kan zien...
waardoor komt het prijsverschil????

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Baco
FF een vraag...2 kaarte gesien...
allebei 6600 gt...
ene is fn Club3D en andere is fn xfx...
xfx is 20 euro goedkoper...
zit er verschil tussen deze kaarten??
volgesn mij niet nl...
heb de specs vergeleken..
maar kom niet op verschillen voorzover k da kan zien...
waardoor komt het prijsverschil????

Sorry dat ik zo laat reageer, maar was weer wat aan het proberen en daardoor is mijn pc gecrashed. Ben dus weer een weekendje onder de pannen geweest zo gezegd. Maar om even terug te komen op je vraag welk merk te nemen, zou ik voor de xfx kiezen. Xfx is een heel goed merk die veel kaarten produceert voor nvidia. Heb zelf ook een xfx (6800) en die bevalt erg goed. Dat er verschil in die prijzen zit is denk ik om te stunten en te concurreren. Er valt dan ook flink af te dingen als je langs meerdere winkels gaat want elk merk/elke winkel wil graag een kaart verkopen. Maar het is niet zo dat de Club3d kaart slecht is hoor. Absoluut niet! Maar je moet natuurlijk ook op je eigen centjes letten.

heb er eigenlijk al eentj gekocht....
6600 gt...
fn xFx...
is leuke kaart...
Bedankt voor al j advies...:D

Goeie keuze en veel plezier ermee :)

Ennuh, graag gedaan hoor..

Hey hey

ben k weer...nog even een vraag...
De vid kaart erin zittn..is een supr ding...alleen btj hoge geluidsproductie....ma da is wel op te losse door n moie zalman
ma is nog wel een probleempj...sinds da ding erin zit...speelt hij san andreas niet meer af...en silent hunter III ook niet....Ik krijg alleen een zwart beeld...verder niks...weet iemand waaraan dit ligt???
alvast bednkt
Groetn
Boke

Heb je de oude drivers wel eerst verwijderd?
Directx9 aanwezig?
Misschien zelfs wel een goed idee om de spellen eerst even opnieuw te installeren, omdat je een andere videokaart gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan