hallo allemaal!
heb mijn ventilators uit de computer gehaald en schoongemaakt.
na opstarten werd mijn computer toch wat warmer dan normaal.
cpu 36 = normaal: 28
moederbord 46 = normaal: 36
tijdens het spel battelfield kreeg ik 2 keer een zwart scherm.
hierna computer uitgezet en heb een ventilator van de kast omgedraaid.
nu was systeem weer op normale temp.
alleen krijg ik nu allerlei lijntjes en blokjes door het beeld. in veilig modus ziet het startscherm van windows er gewoon uit, maar bij normale modus krijg ik die lijntjes en blokjes weer in het beeld. als ik scroll wordt het erger.
heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, maar maakt niets uit. ook als ik een spelletje opstart krijg ik bijna het hele scherm vol met allerlei blokjes en kleurtjes.
heb de videokaart eruit gehaald en zag dat het een na laatste connector puntje half ontbreekt. dit heb ik inmiddels via internet kunnen checken en dit puntje hoort te ontbreken.
wat is de oorzaak?????????
heb mijn ventilators uit de computer gehaald en schoongemaakt.
na opstarten werd mijn computer toch wat warmer dan normaal.
cpu 36 = normaal: 28
moederbord 46 = normaal: 36
tijdens het spel battelfield kreeg ik 2 keer een zwart scherm.
hierna computer uitgezet en heb een ventilator van de kast omgedraaid.
nu was systeem weer op normale temp.
alleen krijg ik nu allerlei lijntjes en blokjes door het beeld. in veilig modus ziet het startscherm van windows er gewoon uit, maar bij normale modus krijg ik die lijntjes en blokjes weer in het beeld. als ik scroll wordt het erger.
heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, maar maakt niets uit. ook als ik een spelletje opstart krijg ik bijna het hele scherm vol met allerlei blokjes en kleurtjes.
heb de videokaart eruit gehaald en zag dat het een na laatste connector puntje half ontbreekt. dit heb ik inmiddels via internet kunnen checken en dit puntje hoort te ontbreken.
wat is de oorzaak?????????
Laatst bewerkt: