6800xtreme

Status
Niet open voor verdere reacties.

morritz34

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Ik heb sinds kort een nieuwe videokaart, de 6800 xtreme

voor de mensen die hem niet kennen :p
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAGXA5

Maar ik vind dat ie niet super draait( wat ik ervan had verwacht)

Maar nu had ik toevallig gelezen dat deze kaart(heb nagecheckt op de doos en het klopt) minimaal een voeding met 500 watt nodig heeft. Ik heb een merkloze 350 watt voeding(waarvan meestal wordt gezegt dat ie dan minder vermogen bied dan is aangegeven).
Maar nu eindelijk de vraag:
Zou mijn kaart beter presteren als ik er een zwaardere voeding inzet?

Bedankt voor je snelle reactie, hij hapert idd wel veel. Nog even wat meer reacties afwachten en dan waarschijnlijk voor een nieuwe voeding gaan.

Ik heb dezelfde kaart en een Antec truecontrol 550 (550Watt) voeding, de kaart geeft hier totaal geen problemen en is nog overgeklokt ook. Geen hapering/schokken in de games en de meeste kunnen op de hoogste instelling gespeeld worden. Ook speelt je overige hardware een rol, maar denk inderdaad dat je voeding te kort schiet. Het staat immers niet voor niets als systeem eis op de doos.

Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde kaart en een Antec truecontrol 550 (550Watt) voeding, de kaart geeft hier totaal geen problemen en is nog overgeklokt ook. Geen hapering/schokken in de games en de meeste kunnen op de hoogste instelling gespeeld worden. Ook speelt je overige hardware een rol, maar denk inderdaad dat je voeding te kort schiet. Het staat immers niet voor niets als systeem eis op de doos.

Overige systeem eigenschappen
amd 3400 + (socket 754)
1,25 gig ram
en videokaart is bekend :p

Overige systeem eigenschappen
amd 3400 + (socket 754)
1,25 gig ram
Ben ik toch bang voor de voeding. Mocht naar een nieuwe gaan zoeken, kies voor een A-merk.
Antec, Enermax, Zalman, bijvoorbeeld

Trust ben ik ook niet zo kapot van. Het is een leuk merk voor een muis of toetsenbord, maar ik zou nooit een voeding van Trust nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan