radicalgamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2010
Hallo,
Geschiedenis:
Ik had vista en daar heb ik dit probleem ook gehad (na VEEL rommelen opgelost)
Ik heb vandaag Windows 7 geinstaleerd
En nu heb ik geen 7.1, geen 5.1 maar 2.0
Probleem:
Ik heb een onboard geluidskaart (merk en type weet ik niet) en die heeft de poorten:
Groen
Oranje
Blauw
Zwart
Grijs
Roze
Ik heb een 5.1 speakerset en die staat op de juiste poorten (echt waar) maar ik krijg alleen geluid uit 2 bij elkaar horende speakers en alleen als ik die op groen zet...
Ik heb van Acer Drivers geinstaleerd, van 2 andere sites, realtek drivers en uren in geluidsbeheer gerommeld met als resultaat:
NIKS! Windows 7 werkt, beeld doet het maar het geluid beschrijf ik als:
Alle pc kabels doorknippen, pc in de fik en uit raam, naar winkel en nieuwe met 7 voorgeinstalleerde pc halen!
(Ik iriteer me behoorlijk, vergeef mij a.u.b. mijn geiriteerde indruk...)
EDIT:
ik heb nu lopen "spelen" met de kabels en heb nu de kabels in;
oranje, zwart en grijs
Windows 7 meldt nu dat er geen aangesloten aparaten zijn (nee hoor, het zijn er maar 5.1:evil
Ik heb van acer de drivers geinstalleerd, uitgevoerd, EN:
Error:evil::evil:
De acer drivers deden het niet, dan maar googlen en zo 5 drivers geinstaleerd die allemaal niks helpen...
heb nu weer de oude driver erop en nog steeds "geen aangesloten aparaten" en geen geluid.
Nogmaals, excuseer mij voor mijn iritatie, dit is nu al de tweede keer... heb dit dus ookal in vista gehad...
Gr. Radicalgamer
EDIT2:
Krijg nu, 2 uur na uitvoeren en error melding, een setup te zien.
Zal het uitvoeren en daarna resultaat hier posten.
Was een setup van driver whiz en moest daarvoor betalen.
Geschiedenis:
Ik had vista en daar heb ik dit probleem ook gehad (na VEEL rommelen opgelost)
Ik heb vandaag Windows 7 geinstaleerd
En nu heb ik geen 7.1, geen 5.1 maar 2.0

Probleem:
Ik heb een onboard geluidskaart (merk en type weet ik niet) en die heeft de poorten:
Groen
Oranje
Blauw
Zwart
Grijs
Roze
Ik heb een 5.1 speakerset en die staat op de juiste poorten (echt waar) maar ik krijg alleen geluid uit 2 bij elkaar horende speakers en alleen als ik die op groen zet...
Ik heb van Acer Drivers geinstaleerd, van 2 andere sites, realtek drivers en uren in geluidsbeheer gerommeld met als resultaat:
NIKS! Windows 7 werkt, beeld doet het maar het geluid beschrijf ik als:
Alle pc kabels doorknippen, pc in de fik en uit raam, naar winkel en nieuwe met 7 voorgeinstalleerde pc halen!
(Ik iriteer me behoorlijk, vergeef mij a.u.b. mijn geiriteerde indruk...)
EDIT:
ik heb nu lopen "spelen" met de kabels en heb nu de kabels in;
oranje, zwart en grijs
Windows 7 meldt nu dat er geen aangesloten aparaten zijn (nee hoor, het zijn er maar 5.1:evil

Ik heb van acer de drivers geinstalleerd, uitgevoerd, EN:
Error:evil::evil:
De acer drivers deden het niet, dan maar googlen en zo 5 drivers geinstaleerd die allemaal niks helpen...
heb nu weer de oude driver erop en nog steeds "geen aangesloten aparaten" en geen geluid.
Nogmaals, excuseer mij voor mijn iritatie, dit is nu al de tweede keer... heb dit dus ookal in vista gehad...
Gr. Radicalgamer
EDIT2:
Krijg nu, 2 uur na uitvoeren en error melding, een setup te zien.
Zal het uitvoeren en daarna resultaat hier posten.
Was een setup van driver whiz en moest daarvoor betalen.
Laatst bewerkt: