7.1 USB Headset + Stereo boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud83

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Hallo,

Ik heb een Logitech G35 7.1 USB Headset gekocht.

Hij doet het prima, alleen ik vroeg me af of ik hem samen met mijn boxen kan gebruiken, want nu lukt dat niet.

Ik heb m'n boxen gewoon via de geluidsingang van m'n moederbord aangesloten, en de headset met USB.

Nu moet ik als ik het geluid via de headset wil horen, in het configuratiescherm de headset als standaard apparaat instellen, maar dan doen m'n boxen het niet.

En als ik het geluid via m'n boxen wil horen, dan moet ik hetzelfde doen, maar dan m'n boxen als standaardapparaat instellen, maar dan doet dus m'n headset het niet.

Ik gebruik Windows 7 64 bit.

Weet iemand hoe ik kan instellen dat het geluid via m'n boxen EN de headset gaat?

Groeten Ruud

Laatst bewerkt:
aloha :)

het hoort inderdaad zo dat als je je headset op hebt de speakers niet werken (waarom anders headset en niet gewoon een microfoon?) als je perse je headset tegelijk met je speakers wilt gebruiken kan je het kabeltje dat voor geluid zorgt doorknippen en dan 2 snoeren aan vast maken ofwel een split er in zetten :) (je kan je headset dan niet meer verwijderen of je moet je snoertje mollen)

als je alleen de microfoon wilt gebruiken en de speakers van je computer, doe dan alleen de roze stekker in je computer en leg de microfoon op de headset voor je neer zodat je er in kan praten (dit kan zorgen voor een echo voor die gene met wie je spreekt)

Bron:http://www.helpmij.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=2034951

Volgende keer gebruik zoek functie

oke, zal voortaan beter zoeken.

dan doe ik het wel zoals nu (omschakelen tussen headset en boxen).

gr ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan