720p cam laat computer geluid kraken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo allemaal!
Ik heb een Logitech 720P HD webcam (C270) en het werkt allemaal tof, totdat ik een keer genoeg bandbreedte had (upload) en Skype bedacht dat hij wel breedbeeld kon gaan, ging alles kraken.. het geluid van diegene waar ik mee Skype en (wat ik nog raarder vind) ook het geluid van Youtube enzo bevat ineens een kraak.. iemand een idee? Ik heb een onboard realtek HD geluidskaart maar de webcam is via USB. dus dat leek mij niet het probleem..

Groetjes, Ray

Dus als je nu een youtube filmpje kijkt en je trekt de usb-cam er uit dan krijg je geen kraak meer?

kabels willen elkaar nog wel eens storen, met name wanneer er ook spanning op staat. probeer de kabels van je speakers eens te verplaatsen wanneer je die kraak hoort.

Dus als je nu een youtube filmpje kijkt en je trekt de usb-cam er uit dan krijg je geen kraak meer?

kabels willen elkaar nog wel eens storen, met name wanneer er ook spanning op staat. probeer de kabels van je speakers eens te verplaatsen wanneer je die kraak hoort.

Heeft helaas niet gewerkt :( het gebeurd alleen maar wanneer mijn cam op 16:9 720p schiet. Kan helaas in Skype niet limiteren dankzij de koppigheid van de crew om deze functie in te bouwen. Maar het zou voor mijn 2x 3.0 Ghz core toch moeten draaien, CPU = 50 ~ 80 procent belast wanneer 720p aan gaat streamen. en de andere persoon is niet het probleem want ik hoor echt ook door Youtube kraak enzo, driver van Logitech wil ook niet echt werken, als ik hem aanklikt zegt software: WEBCAM NOT FOUND maar als ik verder door klik in instellingen gaat het ledje op de cam aan en kan ik ineens wel instellen, maar dan crasht de software wel vaak moet ik zeggen.

Iemand nog een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan