7250i

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleepboot_0

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
Hallo, wie kan mij zeggen of ik de foto's van mijn nokia 7250i over kan zetten naar de pc.
alvast bedankt....

misschien met een datakabel?
heeft die telefoon ook InfraRood of Bluetooth? zo ja, dan moet je ff een ontvanger voor een van beiden (bluetooth is beter) aanschaffen :)

dat is nou net het probleem, het werkt gewoon niet, nog met een eenvoudige data kabel tot en met een dku-5 kabel, ik gebruik een prog. dat heet PC suit7250i. ik weet eigenlijk niet wat ik moet gebruiken.

Uhm heb je al geprobeerd om beltonen of iets dergelijks naar je telefoon te sturen?

Uhm als je met Nokia content copier start en daar alles aanklikt, dan komt misschien de medling van geen toestel en dan moet je op verbindingen klikken. Dan kun je daar kiezen uit seriele poort, irda of bluetooth en als je seriele poort kiest dan moet je nog kiezen welke poort. Anders zou ik het ook nie weten.

ja al meerdere keren, ik heb nu de software van nokia zelf en probeerd het nog eens, je hoort er van. Mastertje en aaajeetee, bedankt voor jullie belangstelling

Hoi,
Mijn vraag is nog niet opgelost, wegens een beetje tijd's gebrek heb ik nog niets ondernomen.

Al op een andere pc geprobeerd? Of met een ander toestel? Het is zo moeilijk om te zien wat psies het probleem is bij jou. Het kan aan je kabel liggen, of je telefoon of je computer enz. van alles dus. Probeer alle dingen uit en hopen dat ie het doet.

Hoi Mastertje,
ik denk dat je gelijk hebt dat ik het eens op een andre computer moet proberen, ik gebruikt nou windows xp, maar daar gaat het niet op, ik heb nog nieuwe software
gedownload van nokia zelf, ook dat zonder succes, aaajeetee vroeg mij een keer of ik nog andre mogelijkheden had, ik heb
verkeerd geantwoord want ik heb ook nog infrarood, zou dat ook een optie zijn ?
bedankt alvast

Op Xp moet ie het doen. probeer even via irda dan dat moet lukken ook. Irda op je foon aanzetten connecten, xp ziet je telefoon en installeert hem. Pc suite opstarten en er zou contact moeten zijn.Succes!

IRDA...!!dat is je infrarood?, als dat zo is moet ik het aparaat eerst even kopen, ik heb nu alleen de DKU 5 kabel nog.

Sleepboot_0 even een vraagje hoor doet die kabel het wel. Ik bedoel anders is het best zonde om zomaar een nieuwe irda(infrarood) te halen.

ja, de kabel is ook nieuw, ik had eerst een gewone datakabel, die heb ik ingeruild voor een dku 5,...de nokia kom wel voor in de instelatie lijst van modem's op de pc, maar hij maakt geen kontact

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan