ik wil 7 zip installeren ik heb het al via synaptics en via ubuntu softwarecenter geinstalleerd en gedeinstalleerd bij beide maar ik geraak er echt niet aan uit.
Wat is men probleem:
ik wil een bestandje unzippen, maar ik krijg de foutmelding het laden van het archief is mislukt, ok denk ik er zijn nog andere manieren.
Dus ik installeer 7zip via ubuntu softwarecenter, maar wat stel ik vast ik zie het bij geinstalleerde software staan bij ubuntu software center maar ik kan het nergens openen. zelfs niet als ik het bestand rechtsklik en zeg openen met ander programma.
dus ik deinstalleer het weer en probeer bij synaptics maar daar lukt het me ook niet.
ik ben echt ten einde raad en ik krijg het niet aan de praat...
weet iemand hier een oplossing voor?
EDIT: ik heb xubuntu 14.04.2
Wat is men probleem:
ik wil een bestandje unzippen, maar ik krijg de foutmelding het laden van het archief is mislukt, ok denk ik er zijn nog andere manieren.
Dus ik installeer 7zip via ubuntu softwarecenter, maar wat stel ik vast ik zie het bij geinstalleerde software staan bij ubuntu software center maar ik kan het nergens openen. zelfs niet als ik het bestand rechtsklik en zeg openen met ander programma.
dus ik deinstalleer het weer en probeer bij synaptics maar daar lukt het me ook niet.
ik ben echt ten einde raad en ik krijg het niet aan de praat...
weet iemand hier een oplossing voor?
EDIT: ik heb xubuntu 14.04.2
Laatst bewerkt: