+- 8% branden dan foutmelding !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Beste,

Ik heb hier problemen met mijn brander. Ik gebruik verschillende programma's om te branden. Maar op 1 of andere manier stopt de pc met data afgeven aan de brander en spuugt de cd eruit bij meestal 8 %. Ik dacht dit ligt aan de goedkope brander maar helaas ook op een externe brander doet hij het zelfde. Wat ik ook brand mp3, data en of een iso bij 8% is het afgelopen zowel op de interne brander als de externe brander.

Computer is van het merk Dell Xps 720.

Weet iemand raad ????

Alvast bedankt voor de suggesties. :thumb:

Straf probleem, en tcoh zeker omdat je het met een externe brander ook hebt :confused: .
Wat je eventueel nog kan checken is dit:
Start-Uitvoeren-Msconfig. ga dan naar het tabblad Services , en check daar eens of de 'COM service voor IMAPI cd-branders' staat aangevinkt, en start opnieuw op.

Moest dat ook niets helpen, of de service is ingeschakeld, steek dan je windows cd erin, en doe dan Start-Uitvoeren- en typ sfc /scannow . De computer gaat nu zoeken naar beschadigde windows bestanden, en vervangt deze indien nodig.

Straf probleem, en tcoh zeker omdat je het met een externe brander ook hebt :confused: .
Wat je eventueel nog kan checken is dit:
Start-Uitvoeren-Msconfig. ga dan naar het tabblad Services , en check daar eens of de 'COM service voor IMAPI cd-branders' staat aangevinkt, en start opnieuw op.

Moest dat ook niets helpen, of de service is ingeschakeld, steek dan je windows cd erin, en doe dan Start-Uitvoeren- en typ sfc /scannow . De computer gaat nu zoeken naar beschadigde windows bestanden, en vervangt deze indien nodig.

'COM service voor IMAPI cd-branders' staat aangevinkt maar er staat achter dat de applicatie is gestopt. Is dit goed ??

Zal Windows eens laten kijken naar beschadigde bestanden je hoord nog van me ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan