8 Inch beeld in een 17 Inch monitor ?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter AMDW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AMDW

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Hey, een vriend van me zit met een probleem, hij heeft een 17 inch monitor maar het beeld dat het weergeeft is maar 8 inch. Twee dagen geleden was het nog prima. Het kan zijn dat het met de tv te maken heeft, die heeft er een poosje erg dichtbij gestaan, maar dit moet toch op te lossen zijn. Het beeld op het plaatje is helemaal uitgerekt, maar groter wil het niet worden. De pc draait op windows xp, alle drivers zijn opnieuw geinstalleerd maar het probleem bestaat nog steeds. Hebben jullie misschien ideeën van hoe ik dat voor hem op kan lossen ? (zie het plaatje voor details)

Alvast bedankt,

Arnoud

monitor.gif

Al eens een andere videokaart geprobeerd? En het scherm al eens gedemagnetiseerd?

-

Er zit een Geforce 4 mx 440 in, en hij werkte zoals ik vermeldde 2 dagen geleden prima. De drivers zijn opnieuw geinstalleerd maar het blijft hetzelfde.

Probeer toch eens een andere videokaart (als je er nog eentje hebt liggen natuurlijk, is er geen onboard op je moederbord?), je weet maar nooit. Het scherm ook al gedemagnetiseerd?

.

Ik heb hem gezegd dat hij dat demagnetiseren nog moest proberen maar toen logde hij uit van zijn internet. Ik zal het nog een keer zeggen zodra hij weer terug komt. Ik weet niet of hij een onboard video ondersteuning heeft maar ik zal het vragen. Ik post later voor details ! mocht dit allemaal niet werken, heb je dan nog andere suggesties ?

Gewoon ff de breedte en hoogte instellen dan ben je klaar, staat wel ergens in het menuutje van je monitor

Geplaatst door Robbert1978
Gewoon ff de breedte en hoogte instellen dan ben je klaar, staat wel ergens in het menuutje van je monitor

Zoals je kunt zien op de foto is dat al gebeurt. Topicstarter geeft het daarnaast ook nog eens aan

Alle maten staan op het hoogst, dus verder uitrekken is niet meer mogelijk. Ik zal nog even navragen of het beeld ook tijdens het booten op die maat is. Suggesties zijn tuurlijk nog steeds welkom want ik wil die vriend zo snel mogelijk helpen ! Ik zal de details posten zodra ik de persoon in kwestie weer heb gesproken, ik heb het idee dat zijn monitor nu helemaal niet meer werkt want hij ging alleen maar herstarten en daarna is hij nooit meer online gekomen sinds ik de topic gestart heb. Goed, please check back later!

Mvg,

Arnoud!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan