800 mb randen met nieuwe nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Ik heb de nieuwste nero, maar als ik een file wil branden van 780 mb, terwijl ik er toch echt een 800 mb CD instop, dan begint nero te zeuren dat het niet gebrand kan worden omdat de schijf die geplaatst is , niet genoeg ruimte heeft.
Ik krijg dan de melding: Plaats een geschikt medium met voldoende capaciteit 1
Wel gek, want ik heb het met verschillende soorten 800 mb CD's geprobeerd, en toch gaat het niet.
Wat zou ik verkeerd doen ?

Dan moet je overburn inschakelen.Start nero en ga naar File->preferences.

Kan ik die overburn dan gewoon aanvinken ? Er staat daar 82 minuten ingesteld . Kan ik dat gewoon aan laten staan ?Of moet ik dat dan per CD bekijken ?

Ik dacht dat overburn alleen voor geone CD's was. Het is toch raar als je er een 800 mb in doet dat hij dat dan standaard niet ziet, of ben ik dan gek ?

IK heb het ook met die info geprobeerd, en na het uitvoeren van de plichten die je moest uitvoeren kon ik 800 mb cds branden. Dus het zou moeten lukken denk ik

Nou, ik heb echt van alles en nog wat uitgeprobeerd, en ik heb toch echt die 5.5 versie van nero, maar het lukt niet.
Al dat instellen lukt wel, en volgens de parameters zou het moeten lukken, maar wat ik ook doe, de 800 mb blijft ie zien als een "niet voldoende capaciteit medium" hij blijft maar zeuren dat ik er een CD in moet doen met een grotere capaciteit !
Ik wordt er een beetje niet goed van.
Wat is dat overigens over die plichten ? Moet ik dan iets doen voor ik verder kan ?

Ik heb reeds verschillende cd's gebrand op die manier kan je cd rom wel overburn aan mischien ligt het aan de brander.
groetjes

Als je het met Nero niet aan de praat krijgt, (overburn op 90 minuten zetten helpt dus niet (90 min = 800 MB)), dan ligt het aan je brander. Ik zou je graag willen vertellen of je brander 90 minuten cd's ondersteunt, doch doordat je die niet vermeld hebt, gaat dat niet door...

Mijn brander is een Lite-On 32-12-40 , zou dus wel moeten lukken, lijkt mij.

Mijn brander is een lite-on 32-12-40.

Wat houdt trouwens "format" modus 1 en "format"modus 2/XA in ?
En wat is horizontale verschaling ? Deze staat nu op automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan