800 Mhz Geheugen snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leander24

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo, ik wou even vragen of 800 mhz ddr2 geheugen snel genoeg is om goed te kunnen gamen, of is dit nog laag?

Bedankt, :thumb:

ts best laag maar als je goed video kaart heb moet het wel lukken!

Op welke snelheid loopt jouw geheugen dan :p

800 Mhz is sneller dan gemiddeld dan wat jan met de pet heeft.

En normale moederborden ondersteunen niet eens 1066 Mhz+.

Haha ik heb maar 333Mhz DDR2 dus eigenlijk 667Mhz, ik vind het al snel genoeg hoor ik kan er prima mee gamen:thumb:

Ik had eerst ook 266 Mhz (Dus eigenlijk 533), en nu 400/800 Mhz, en eerlijk gezegd merk ik niet fantastisch veel verschil.

Wel moet ik zeggn dat ik destijds een heel ander systeem had, maar ik denk dat een betere processor bij mij de doorslag heeft gegeven qua snelheid.

Ja inderdaad de rest van je systeem is ook heel belangrijk;)

ddr2 800mhz is goed genieg voor gamen.
draai er zelf ook mee,

Kijk, ik bedoel voor de top games heb je denk ik wel wat hoger nodig!;)

nou zoveel kan je ook weer niet uit kiezen 800 lijkt me wel voldoende maar ja als je egte game pc wilt is 1066 en hooger wel uitstekend. Maar dan spelen andere factoren weer een rol bijvoorbeeld of je moederbord het wel aankan en het liefste ook geheugen uit een qvl list. Maar 800 kan wel.

Laatst bewerkt:
nou zoveel kan je ook weer niet uit kiezen 800 lijkt me wel voldoende maar ja als je egte game pc wilt is 1066 en hooger wel uitstekend. Maar dan spelen andere factoren weer een rol bijvoorbeeld of je moederbord het wel aankan en het liefste ook geheugen uit een qvl list. Maar 800 kan wel.

Hoe weet ik of mijn moederbord het aankan?

Hoe weet ik of mijn moederbord het aankan?

Dat staat in de handleiding van je moederbord of je kan naar de fabrikant site gaan van je moederbord daar opzoeken en de handleiding daar downloaden. ik zal even kijken voor je wat is de naam van je moederbord?

Dat staat in de handleiding van je moederbord of je kan naar de fabrikant site gaan van je moederbord daar opzoeken en de handleiding daar downloaden. ik zal even kijken voor je wat is de naam van je moederbord?

Ik heb een dimension e521 van dell, moederbord heet OUW457

Zeer goed maar ik betwijfel het of je systeem dat wel gaat ondersteunen

Ik heb even naar Dell gemaild, en ik kreeg als antwoord dat ik 533mhz ddr2 kaartjes erin kan zetten, wat nogal vreemd is aangezien mijn geheugen op 666mhz draait. Dus is 533 mhz 1066 , want het gaat over DDR2 geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan