800 minuten cds en nero ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hey ...

Wil kan mij helpe .. hem net 800 mb cds gekocht van Mmore .. maar toen in een film ging branden van 715 mb zei ie dat het er niet oppast tenzij ik hem sluit .. dat heb ik wel eens vaker .. maar niet bij een 800 mb cd .. hoe moet ik instelle bij nero dat ik 800 mb cds heb ?
:confused:

Th-Q .. :thumb:

Ik denk dat je in Nero moet instellen dat je wilt Overburnen dit kun je instellen bij de opties van nero :o

Geplaatst door Wim1960
Ondersteunt je brander wel CD's van 800 MB/90 minuten?

Dat weet ik niet .. maja .. hij is denk ik een jaar oud .. (computer+brander) ik zal nog wel eens opzoeke

Geplaatst door Arjan99
Ik denk dat je in Nero moet instellen dat je wilt Overburnen dit kun je instellen bij de opties van nero :o

Nee dat is het niet .. want hij hoeft niet te overburne .. hij moet gewoon die cds van 800 mb acceptere ofzow .. die ziet ie niet ..

Geplaatst door Jappie-zland
Hey ...

Wil kan mij helpe .. hem net 800 mb cds gekocht van Mmore .. maar toen in een film ging branden van 715 mb zei ie dat het er niet oppast tenzij ik hem sluit .. dat heb ik wel eens vaker .. maar niet bij een 800 mb cd .. hoe moet ik instelle bij nero dat ik 800 mb cds heb ?
:confused:

Th-Q .. :thumb:

Als je die vraag krijgt van Nero, moet je gewoon op "Ja" klikken. Dan gaat hij hem gewoon branden.
Het gaat hier niet om sluitenvan een programma o.i.d. maar gewoon om het afsluiten van de CD na het branden. Dit kan geen kwaad... dus gewoon ja klikken op die vraag.

Olav

Met sluiten bedoel ik het sluiten van de cd .. maar ik kan op zon 800 mb cd maar 715 mb zette ... :confused:
Dat is het probleem ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan