80070057

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonnedv

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
ik heb pas een toshiba satelite laptop gekocht met windows 7, ik heb de gegevens van de oude computer daar op over gezet en sindsdien lukt het niet meer om in te loggen op windows live messenger, ik krijg foutcode 80070057 Ook live mail wil niet meer maar ik heb het vermoeden dat dat komt omdat ik niet aan kan melden bij hotmail. maar ook mijn @home account kan ik niet openen.

Aanmelden op hotmail.com lukt wel.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.

Laatst bewerkt:
Hier is een fix voor maar of het werkt weet ik niet,nooit geprobeert.
Kijk even op Menu start>computer hier rechtermuis en dan eigenschappen naar:welke windows versie en type systeem (bijv. x86(de 32 bits) of 64 bits.)
aan de hand van die info de juiste fix downloaden en installeren.
hier de fix:
http://support.microsoft.com/kb/947821/nl

Laatst bewerkt:
Eerste wat je moet doen is een nieuw Windows account aanmaken, je afmelden van je 'normale' account en inloggen op het nieuwe. Indien je daar wél Live Messenger succesvol kunt gebruiken, dan zou je (weer ingelogd op je 'normale' Windows account) kunnen kijken naar deze discussie, vooral posting #12.
Die posting #12 lijkt een bijna letterlijke vertaling van wat hier door Destana wordt aangegeven als instructie.

Kijk maar of het helpt. We horen het wel.

EDIT: @Maikel9: SURS is voor het niet kunnen updaten van Windows via Windows Updates. Ik betwijfel (eerlijk gezegd) dat problemen met Windows Live Messenger hiermee op te lossen zijn...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Door omstandigheden ben ik er nu pas weer aan toe gekomen

De Fix biedt geen oplossing.

Op een ander windows account lukt het wel

De in die post# genoemde map APPDATA kan ik niet vinden, heet die in windows 7 anders?

Probeer eens:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %appdata%
en gebruik dat als basismap voor de instructie voor daar waar APPDATA wordt genoemd.

Tijs.

Probeer eens:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %appdata%
en gebruik dat als basismap voor de instructie voor daar waar APPDATA wordt genoemd.

Tijs.

done.

de verdere stasppen van post#12 doorlopen maar aanmelden lukt niet:evil:

Dan heb ik geen hulp meer bij de hand. Lijkt erop dat je dan uit moet wijken naar dat nieuwe Windows account om WLM/MSN te kunnen gebruiken.
Ander kun je kijken of je iets kunt met de instructies die Destana gegeven heeft (voor link, zie 2 postings van mij terug).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan