carlotruck
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 aug 2010
Ik heb al een geruime tijd een abonnement bij ziggo: Alles-in-een EXTRA, met downloadspeed van 120mb/s.
Ik weet dat dat niet de reële snelheid is, maar het zal liggen op iets van 80 a 90 mb/s denk ik.
Ik heb er toen bijgekregen:
- Router > @home Netgear W614v6 802.11g
- Modem > @home Arris TM 501 B
Ik heb twee pc's thuis, een xp home edition, die bekabeld aan is gesloten op de modem. De internetsnelheid ervan is goed.
Nu heb ik een aantal maanden een nieuwe pc erbij die boven staat, met een W-LAN kaart van Ralink, die 802.11n ondersteunt, maar de router die ik nu heb, ondersteunt tot 802.11g.
Daardoor heb ik nu best wel traag internet met een lage snelheid.
Zou het de moeite waard zijn om een 802.11n router te bestellen, merk ik dan veel verschil?
Alvast bedankt.
Ik weet dat dat niet de reële snelheid is, maar het zal liggen op iets van 80 a 90 mb/s denk ik.
Ik heb er toen bijgekregen:
- Router > @home Netgear W614v6 802.11g
- Modem > @home Arris TM 501 B
Ik heb twee pc's thuis, een xp home edition, die bekabeld aan is gesloten op de modem. De internetsnelheid ervan is goed.
Nu heb ik een aantal maanden een nieuwe pc erbij die boven staat, met een W-LAN kaart van Ralink, die 802.11n ondersteunt, maar de router die ik nu heb, ondersteunt tot 802.11g.
Daardoor heb ik nu best wel traag internet met een lage snelheid.
Zou het de moeite waard zijn om een 802.11n router te bestellen, merk ik dan veel verschil?
Alvast bedankt.