802.11N draft

Status
Niet open voor verdere reacties.
11N. draft betekend in dit geval dat de chipset is uitgebracht voor maart van dit jaar. In de praktijk zal dat betekenen dat de kaart gewoon gaat werken met 99% van de huis-tuin-en-keuken apparatuur op de markt

het verschil tussen draft en de final heeft nauwelijks invloed buiten professioneel gebruik.

Let op deze kaart werkt alleen in de 2.4 GHz band, niet de 5 Ghz "N" band volgens de spec

Laatst bewerkt:
maakt dus niks uit dat ik die draft neem? maar wat bedoel je met werkt met huis-tuin-keuken apperatuur? storing? of...?

Laatst bewerkt:
Ik bedoel niet-professionele apparatuur :)

Maakt inderdaad vaak niet uit, echter mocht je van plan zijn "N" clients geïsoleerd te willen draaien in hun eigen band is dat met deze kaart niet mogelijk. Ik neem echter aan dat dit je enige wireless kaart is en dan maakt het niet veel uit.

In het kort deze kaart gaat gewoon werken met alle andere "N" gecertificeerde apparatuur of draft apparatuur :)

wat versta je onder niet-professioneel? :)

en hoezo enige? op 1 pc? want ik heb wel meerdere pc's p mijn router draadloos.

Gokje :) . Of je eerste wireless of de eerste met "N", maar om dat te gebruiken moet je router dat ook kunnen natuurlijk.

Er is een klein verschil tussen de eerste draft-N en final 'N', dit heeft voornamelijk impact op wat potentiële professionele toepassingen. Zover ik weet wordt dit nog zelden (of mogelijk helemaal niet) toegepast in apparatuur. In de praktijk is er dus voor thuisgebruikers geen verschil tussen de standaarden. De meeste fabrikanten laten 'draft' dan ook vaak weg.

wel eerste die ik koop :P maar ik vroeg het me gwn af xD en ik snap dingen nooit zo snel haha xD vandaar. maar het maakt dus niks uit welke ik koop?! xD en ja kheb een N router xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan