8400 GS geeft blauw scherm met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

punthoofd69

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
ik heb een probleem met de Geforce 8400 GS 512mb DDR2 met het opstarten.
ik start de pc op en dan als W7 aan het laden is gaat mijn beeldscherm op zwart en krijg dan gelijk een blauw fouten scherm.
met de volgende fout:attempt to reset the display driver and recover from timeout failed.
technical information:***stop: 0x00000116 (0x8663c510,0x91ce5326,0x00000000,0x00000002)
*** nvlddmkm.sys - address 91ce5326 base at 91c07000, datestamp 4c379162
ik heb geen idee meer wat ik er mee moet ,ik kan niet in veiligemodus opstarten want dan loopt de pc vast.

je kan proberen om je videokaart uit je pc te halen en je monitor aansluiten op je moederbord. (hiermee kan je kijken of het aan je videokaart licht.) ook kan je kijken of je het zelfde probleem nog steeds hebt. het zou ook kunnen dat je moederbord stuk is. dit kan gebeurt zijn omdat je voeding te veel stroom gaf.

ja heb ik geprobeert om zonder videokaart op te starten maar dan doet de pc het ook niet,ik denk dat ik die drivers ervan heb weggegooit.dus groot probleem helaas.

de pc is nagekeken bij een computershop en die hebben deze kaart geadviseerd.
hij deed het ook toen.maae bij spelen van need for speed kreeg ik in 1 keer grijs beeld en dat ging niet meer weg.
dus ik dacht nieuwe drivers instaleren,en nu doet de pc het niet meer.

ProductinformatiePackard Bell
iStart 9100 AIO - Pentium D 820 2.8 GHz - 17" TFT
Cachegeheugen
Type: L2 Cache

Grootte geïnstalleerd: 2 MB

Cache per processor: 2 MB ( 2 x 1 MB )

Moederbord
Chipsettype: ATI Radeon Xpress 200

Snelheid gegevensbus: 800 MHz

Ram
Grootte geïnstalleerd: 2 GB

Technologie: DDR2 SDRAM

Model: DIMM 240-pins

Responstijd: 8 ms

Graphics controller
Type: Geïntegreerd

Grafische processor/leverancier:
ATI Radeon Xpress 200 Gedeeld videogeheugen (UMA)

Maximaal toegewezen RAM-grootte: 256 MB

Uitbreiding / aansluiting
Totaal Expansion Bays (Vrij):

Vooraan toegankelijk - 5.25" x 1/2H
Intern - 3.5" x 1/3H

Besturingssysteem
Inclusief OS: Microsoft Windows 7

dan zou het heel goed kunnen dat jou voeding het heeft begeven. misschien kunnen ze de voeding wel controleren bij de computerzaak. daar kunnen ze ook meer toelichting geven. (gewoon de hele pc mee nemen.)

de enige manier dat W7 weer opstart is door bij het opstarten op de f1 toets te drukken en dan met de controle voor windows geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan