8400GS voor Budget pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamezonex

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
eyy
Ik was een goedkope pc aan het maken voor een vriend. Alleen hij wou er wel CoD4 mee spelen. Dus misschien kan de 8400GS dat wel. Weet iemand of die kaart dat aan kan?

alvast bedankt

ATI RADEON 3870? Bij mij speel ik op de hoogste resolutie en werkt perfect.

Dit zijn de specs voor COD4:

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

Recommended Specs

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

Check hier eens een filmpje met die kaart en COD4:
http://www.youtube.com/watch?v=FdovI1RWkrs

Ik zou voor die ATI Radeon 3870 gaan.
DDR3 Geheugen en DirectX 10 Ondersteund.
Prima kaart m8.

Laatst bewerkt:
Ik zou toch minimaal voor een 8600-serie kaart gaan.
En anders gewoon eerlijk zeggen dat het niet gaat. Dan weet die vriend dat hij gewoon verder moet sparen.

Of kiezen voor onboard (goedkoopste oplossing) en dan over een tijdje alsnog de videokaart kopen en plaatsen. Is ook een mogelijkheid. Heeft ie op korte termijn toch een nieuwe pc en op het moment dat hij dan meer geld heeft, dan ook een pc geschikt voor wat meer spellen.

Blijft toch het feit dat het geen zin heeft om een dure kaart in een goedkope pc te zetten.
want de kaart is net zo goed als je processsor.

Wat marsmannetje al zegt, ga voor de 8600GT. (deze: http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_nVidia_PCIe_-/Asus/EN8600GT_MAGIC-HTP/-1065752/?articleId=-1065752&tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA) Kost wel €70, maar je hebt wel een redelijke kaart.

Ik speel op deze kaart ook crysis op mid/low met 20/25 FPS (1280x1024) Heb helaas nog geen CoD4 omdat mijn processor upgrade nog even op zich laat wachten i.v.m. geld. Maar die kaart zal dus ook ruim voldoende moeten zijn voor CoD4:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan