Michael4446
Meubilair
- Lid geworden
- 23 apr 2006
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon, leuk.![]()
Waardeer je bijdragen op dit forum bijzonder, maar dit draagt weinig bij.
Mensen maken wel eens grapjes.
Ben het helemaal met je eens, mijn welgemeende excuses, dit bijzonder vervelende voorval zal nooit meer voorkomen. :thumb:
:thumb:
Was lichtelijk ironisch bedoeld, maar goed, we gaan weer ontopic: het lijkt mij dat deze topic opgelost is.![]()
De meningen lopen duidelijk uiteen en er komen nauwelijks reacties op de ervaringen van TS.
Machine is iets 'luidruchtiger' geworden, maar draait tot nu toe prima.
Hoe moeten we dan reageren: ''goh, wat fijn dat het gelukt is, maar dat hadden we (in ieder geval ik) eigenlijk wel verwacht''.
Jij zegt:
Ik zeg daarop: fijn dat het gelukt is, en de temperaturen zijn in orde, dus alles ziet er prima uit. Veel plezier ermee, het lijkt me compleet veilig.![]()
Je gaat in je reacties een beetje voorbij aan het feit dat grafische kaarten een 'hot item' zijn.
De waarden , die ik eerder heb aangegeven, gelden nog steeds.
Ik geloof dit ik niet precies begrijp waar je heen wil.
Zoals ik het begrijp ,wordt er gesteld dat de voeding niet vervangen hoeft te worden wanneer de kaart goed werkt.
En gezien het feit dat de kaart inderdaad goed werkt, van zichzelf helemaal niet zoveel stroom nodig heeft (<50w) en niet heet wordt, lijkt me dat er verder niets meer hoeft te gebeuren.
Dat lijkt mij ook, ik begrijp ook niet precies wat ronnie bedoelt.![]()
Waarom![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.