Hallo beste helpers,
De grafische kaart van mijn laptop kan behoorlijk heet worden. Zo'n 111 graden als ik hem stress met ''rthdribl''. En tijdens spellen rond de 95 graden. Dit is veel te warm. Echter blijft hij gewoon werken.
De laptop is al een keer van binnen schoon gemaakt en er is het een en ander aan tape verwijdert aan de binnenkant om ventilatie openingen vrij te maken. Er zijn hierbij geen zegels verbroken.
Ik ben van mening dat het slechts nog een kwestie van tijd is. Alleen heb ik deze niet erg veel. 14 of 15 maart loop mijn garantie namelijk af.
Ik ben er pas achter gekomen dat de G84/G82 kaarten slecht blijken te kunnen tegen temperatuur schommelingen. Hier ben ik pas achter gekomen toen ik mijn laptop wilde verkopen en wat ben gaan googelen.
Nu blijjkt dat veel mensen met problemen kampen met de 8600M GT en dat een groot deel daarvan een Asus of een Dell bezit.
Wat ik jullie wil vragen is, kan ik deze laptop opsturen en vragen om een vervangend model of moet ik wachten tot dat mijn laptop waarschijnlijk net buiten de garantie kapot gaat.
wat moet ik doen?
Graag jullie advies,
Gulf :thumb:
De grafische kaart van mijn laptop kan behoorlijk heet worden. Zo'n 111 graden als ik hem stress met ''rthdribl''. En tijdens spellen rond de 95 graden. Dit is veel te warm. Echter blijft hij gewoon werken.
De laptop is al een keer van binnen schoon gemaakt en er is het een en ander aan tape verwijdert aan de binnenkant om ventilatie openingen vrij te maken. Er zijn hierbij geen zegels verbroken.
Ik ben van mening dat het slechts nog een kwestie van tijd is. Alleen heb ik deze niet erg veel. 14 of 15 maart loop mijn garantie namelijk af.
Ik ben er pas achter gekomen dat de G84/G82 kaarten slecht blijken te kunnen tegen temperatuur schommelingen. Hier ben ik pas achter gekomen toen ik mijn laptop wilde verkopen en wat ben gaan googelen.
Nu blijjkt dat veel mensen met problemen kampen met de 8600M GT en dat een groot deel daarvan een Asus of een Dell bezit.
Wat ik jullie wil vragen is, kan ik deze laptop opsturen en vragen om een vervangend model of moet ik wachten tot dat mijn laptop waarschijnlijk net buiten de garantie kapot gaat.
wat moet ik doen?
Graag jullie advies,
Gulf :thumb: