8800 GT of 8800 GTS 512

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas12345

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Hallo,

Ik kan niet kiezen... Welke kaart zouden jullie nemen? De 8800 GT of de 8800 GTS 512 ?
En waarom neem je die?

8800GT!

deze is goedkoper, levert nagenoeg vergelijkbare prestaties met de GTS 512 en je hebt maar 1 slot nodig (geen 2).

edit:
bij deze review op hardware.info stond deze conclusie: (http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZWpuZGGa/GeForce_8800_GTS_512_MB_MSI_vs_Sparkle/)

GeForce 8800 GTS 512 MB: MSI vs. Sparkle
Zowel MSI als Sparkle leveren met hun GeForce 8800 GTS een prima product. De kaart van Sparkle is volledig 'basic', zowel qua ingestelde klokfrequenties als qua meegeleverde extra's. Mocht het Sparkle opnieuw lukken om goedkoper te blijven dan haar concurrenten, dan blijft het een interessante keuze. MSI's kaart wordt standaard op hogere snelheid geleverd, wat zeker een pluspunt is. Mocht de kaart inderdaad zoals MSI zelf beweert voor 299 euro in de online shops te komen liggen, dan is de kaart van MSI een nog betere keuze. Voor de beste prijs/prestatie-verhouding blijft de GeForce 8800 GT echter de beste optie.

Laatst bewerkt:
8800GT!

deze is goedkoper, levert nagenoeg vergelijkbare prestaties met de GTS 512 en je hebt maar 1 slot nodig (geen 2).

edit:
bij deze review op hardware.info stond deze conclusie: (http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZWpuZGGa/GeForce_8800_GTS_512_MB_MSI_vs_Sparkle/)

Dat hij 2 sloten in beslag neemt maakt niks uit omdat het 2e slot een pci X1 slot is en die gebruik ik niet... Ik zag ook al dat de GTS 512 sneller was maar kwam ook tegen dat hij stiller was... Ik heb graag een stille computer...

In de review van compudoc stond dat hij al gelanceerd was maar wanneer is hij ongeveer in NL verkrijgbaar.?

in de gewone winkel weet ik niet.
maar in diverse internetwinkels is ie al verkrijgbaar.

hey
ik heb 2 keer de 8800gt van expert vision deze heb ik gekozen omdat hij goede koelers heeft en weinig lawaai maakt.

ze zijn te krijgen op www.frieslandcomputers.nl

hier kun je verschillende 8800gt kaarten halen en er is een 8800gts...

greetz

hey
ik heb 2 keer de 8800gt van expert vision deze heb ik gekozen omdat hij goede koelers heeft en weinig lawaai maakt.

ze zijn te krijgen op www.frieslandcomputers.nl

hier kun je verschillende 8800gt kaarten halen en er is een 8800gts...

greetz

Ik ben misschien wel van plan om dan daar de 8800 GTS 512 te bestellen maar er staat... 650 MHz... Dit is dan de engine clock speed... Officieel heeft hij 730 Mhz... Maar dat zou dan wel een of andere fout zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan