8800GT Alpha Dog lagers specs dan normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danacy

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Beste mensen,

Mijn XFX 8800GT Alpha Dog edition moet een standaard clock hebben van 670 voor de core en 975 voor het geheugen. Als ik via Ati-Tool kijk staat er gewoon 600 en 900. Als ik ze op 670 en 975 zet, krijg ik allemaal artifacts. Dit is vreemd toch?

Ik vroeg mij af of iemand mij hier wat vanaf weet. Is het programma niet goed? (ATi-tool) Of staat mijn Alpga Dog gewoon helemaal verkeerd afgesteld? :mad: :confused: :(

Bij voorbaat dank allemaal!

Laatst bewerkt:
reply op 'Probleempjes'

ATi-tool is ook voor Nvidia-kaarten hoor, anders zou ie deze ook niet herkent hebben. In RivaTuner kan ik de clockspeeds niet vinden, alleen hoe snel je wilt dat je fan draait. Maar ik heb het ook met Everest Ultimate bekeken en daar staat hij ook op die snelheid.

Weet iemand of er verschillende versies van Alpha Dog zijn uitgekomen? Standaard/XT/XXX heb ik ergens gelezen maar ik kon er nu niet uithalen of dat op de Alpha Dog serie van toepassing was.

Je hebt 2 menu's in Rivatuner, de 2e is voor je kaart. Klik op het pijltje ernaast. Klik dan op het 1e icoon. Dan krijg je een waarschuwing, klik dan op "Detect(eer) Now (nu)". Daar kan je dan je speed's vinden

Bevestiging clockspeeds

Dank je wel Probleempje,

Ook in Rivatuner geeft hij de clocks aan van 600/900.

(Ik heb trouwens de speeds in mijn originele post verbeterd: de standaard clocks die de kaart namelijk aangeeft zijn 600 en 900.)

Ik kom allemaal verschillende varianten tegen op internet maar geen enkele van 600/900. Heb ik nu een foutief geclockte Alpha Dog ontvangen? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan