8800GT geel beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hallo
ik heb een 8800GT van Gainward de Oc'd versie standaart @ 650/1900/1625
en er zat een programma bij genaamd Expertool, daar stonden die snelheden en kon ik op Safe Mode Settings klikken, waardoor de snelheden op een niet overklokte snelheid worden gezet dus 600/1800/1625 , dus ik klik op ok en krijg ik allemaal gele vierkantjes van ong 0,25 vierkante centiemeter over het hele scherm, de pc reageert ook nergens op, dus heb ik de pc gereset, en nu doet die het weer, weet iemand waardoor dat komt? is mijn videokaart beschadigd?
de snelheden van 650/1900/1625 waren standaart en de kaart is dus niet door mij overklokt

gr

gewoon niet aan klooien .
bij overclocken van een videokaart kom je de raaste dingen tegen!

ik heb niet overklokt, dat was standaart, dus ik wou hem wat minder zetten (safe mode) want ik heb toch bottleneck dus merk ik er toch weinig (niets) van, maar is de kaart beschadigd of neit?

ja 175.nogwat ,, ik kon wel alleen geforce 8 selecteren , niet 8800gt, heb ze gister nog geupdate

gewoon niet aan klooien .
bij overclocken van een videokaart kom je de raaste dingen tegen!

Volgende keer beter lezen aub,

@Arno, Op de site van NVidia moet je gewoon voor geforce 8 series drivers downloaden, wss werkt het dan wel, daarin zitten drivers die 8x00xxx kaarten ondersteunen (dus alle 8 serie kaarten ;))

ik zou voor de zekerheid even kijken of je de eigen ervan vindt zo niet, dan denk ik dat je videokaart is beschadigd

Volgende keer beter lezen aub,

@Arno, Op de site van NVidia moet je gewoon voor geforce 8 series drivers downloaden, wss werkt het dan wel, daarin zitten drivers die 8x00xxx kaarten ondersteunen (dus alle 8 serie kaarten ;))

hoezo , underclocken kan ook problemen geven !
bij een videokaart kom je de raarste dingen tegen wat ik al zij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan