8800gt sli. 2e kaart wordt na update 310.70 niet meer herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thehhh

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo,

Net heb ik mijn nVidia drivers geüpdatet naar de 310.70 WHQL versie.
Na deze update zie ik mijn 2e 8800gt niet meer. Ook niet meer in apparaatbeheer.
Hiervoor draaide ik de 310.64 beta driver en toen was alles nog prima.

Eerste wat ik heb gedaan is de beta driver weer te installeren en daarbij gebruik te maken van een schone installatie.
Dit mocht niet baten. De fan draait nog wel op de kaart.

Nu vraag ik mij dus af of de kaart plotseling overleden is of dat het probleem wellicht ergens anders ligt.

Mvg,

TheHHH

Ik heb gelezen dat moderne drivers een tweede kaart willen uitschakelen om energie te besparen.. Wellicht dat het daar relatie mee heeft.

I fixed the issue...I called XFX and asked them and they said since the driver update 10.4 was released they added a feature for a card that doesn't use a monitor to go into low power state when not in a 3D application so its fine now. So when I launch a game the second video card turns on.

Ik geef toe dat het wat vreemd is dat je de kaart in Apparaatbeheer ook niet meer tegenkomt.

Hoe zijn je gameprestaties? Lijkt het erop of de kaart dan wel bijschakelt?

Ik heb de kabels gecontroleerd en na een herstart zag ik de andere kaart ook weer verschijnen. Ik had niet het idee dat de prestaties er op achteruit gingen omdat ik far cry 3 op hoge instellingen kon spelen en dat op 1 kaart niet makkelijk zou gaan. Op het moment ben ik niet in de buurt van de pc. Maar ga er van uit dat de aansluiting net niet goed heeft gezeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan