8800GT waar te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
weet iemand mischien een winkel die de 8800GT op vooraad heeft?
want ik moet bij iedere winkel 4 weken wachten

Deze vraag is de afgelopen dagen al vaker voorbij gekomen, de kaart is nergens op voorraad!

Webwinkels die hem verkopen weet ik ook zat, maar de vraag van TS was waar deze op voorraad is, en dat is nergens!

de webwinkel van harry snor, daar is die op vooraad, en kan ik daar afhalen,, dus bedankt :thumb:

Hoi !

8800GT( Club3D) is hier van Alternate vrijdag j.l. afgeleverd voor een klant, en staat nog op voorraad !

Teminste....2 uur geleden nog.

Greetz,

Harry.

Staat al weer niet op voorraad, maar wel leverbaar binnen 2 werkdagen

Jawel, geef de volledige links dan eens, het zal wel aan mij liggen, maar...

TEN EERSTE 299 DOLLAR is 230 EURO.

Reken dan uit ofzo voor je wat zegt...

TEN TWEEDE wat maakt dat nou uit wat verzendkosten zijn?

TEN DERDE wtf maakt het uit dat het DOLLARS zijn :S winkels bestellen het ook via nvidia -;- damn niet zo moeilijk doen

EDIT: EN daarom is de euro meer waard -.- als euro meer waard word dan gaat de DOLLAR naar boven en de EURO naar beneden -.- dus zoals dit:

5 dollar word dan 2 euro SNAPJE? en niet 5 euro word 2 dollar anders zou die dollar meer waard zijn -.-

Laatst bewerkt:
TEN EERSTE 299 DOLLAR is 230 EURO.

Reken dan uit ofzo voor je wat zegt...

TEN TWEEDE wat maakt dat nou uit wat verzendkosten zijn?

TEN DERDE wtf maakt het uit dat het DOLLARS zijn :S winkels bestellen het ook via nvidia -;- damn niet zo moeilijk doen

EDIT: EN daarom is de euro meer waard -.- als euro meer waard word dan gaat de DOLLAR naar boven en de EURO naar beneden -.- dus zoals dit:

5 dollar word dan 2 euro SNAPJE? en niet 5 euro word 2 dollar anders zou die dollar meer waard zijn -.-

Juist.

ik heb hem gewoon in nederland besteld en hij is over 3,5 week binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan