8800gts werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevie12

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Hallo,

Ik heb paar dagen geleden mijn 8800gts gekocht en op 3Dmark06 geeft ie maar ; 1458 3Dmarks
dit is zeker te laag voor een kaart als een 8800gts. Ik weet niet wat er fout aan is, Windows draait gewoon normaal
zoals altijd maar op CoD2 heb ik maar 80-110 fps maar op mijn oude kaart haalde ik 125 constant.

Is Mijn Gpu niet goed of moet ik meer geheugen erbij doen ?
aan mijn voeding kan het niet liggen want mijn broer heeft dezelfde en die kaart werkt perfect.

Hier mijn systeem ;

Videokaart ; NVIDIA GeForce 8800 GTS XFX
CPU ; Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz @ 3011MHz
Memory ; 1gb Corsair
OS ; Win Xp Home
Power ; Zalman 460watt
Mobo ; ASUS P5GD1 Pro.

aub help me, anders zijn mijn 320 euries naar de k**** !

Mvg,
Stevie Brouwers.

Geen echte oplossing voor je probleem, extra geheugen is nooit weg (tegenwoordig is 2 GB geen overbodige luxe meer, zeker met games zoals Bioshock niet), maar als het met je oude kaart EN 1 GB beter werkte zal dat geen echte oplossing zijn.

Wat ik wel weet, is dat je blij moet zijn met wat je hebt...want ik heb C2D E6750, 3 GB DDR-800 en 2x 7600 GT in SLI, en ik haal maar 50 FPS (op 1440x900, 4x AA en alles very high etc.)... dus met 80-110 FPS moet je blij zijn :p

Ik zou eens 512mb er bij zetten en dan 3d marken. Ik zet zo de uitslag neer.

welke processor kan je me aanraden met een 8800gts die niet al te duur is ?

wat vind jij te duur?? als je een am2 neemt moet je ook een am2 moederbord nemen, dan zul je ook voor ander geheugen moeten kijken dus wat is je max prijs?

het ligt iig niet aan de gpu want ze zeggen bij minimale systeemeisen ; pentium 4.

ik ga nu ff 3dmark05 downloaden en kijken of de kaart wel goed in de pci-e slot zit.

dat bedoelde ik haha ;) ik hoop dat ik iniedergeval cod4 met gemak aankan.

jij hebt 3 ghz maar die andere is dual core dus eigenlijk 2×2,6
maar dan heb je nog geen moederbord waar die op past, en je hebt dan ook nieuwe ram geheugen nodig.

niks maar op dat moederbord die je hebt kan geen am2 prosessor, dan heb je ook een am2 moederbord nodig eentje zoals ik je al eerder verteld hebt.
kijk maar een paar berichten terug van mij.

@headshot, Ik hoop maar dat je met 2x2,6 geen 5,2 Ghz bedoeld :p

Het zijn 2 cores die samen op een snelheid van 2,6 Ghz lopen (2 auto's die naast elkaar 100 km/h rijden, rijden samen ook geen 200 km/h)

Maar helaas draait het niet alleen maar om de snelheid van de cores, maar ook het aantal MB Cache. Die AMD X2 Processor heeft helaas maar 1 MB L2 cache. Ik heb een C2D met 4 MB cache. Zeker voor CoD4 is meer cache nodig.

En aangezien je al een socket 775 hebt, wat de meeste C2D's ook zijn, lijkt het me verstandiger je huidige moederbord te houden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan