8800GTX 2 Pci-e connectors + 2 Sli Bchip Connectors ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

demois

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Ik vraag me af als ik nu een pc zou kopen ik die 3d kaart dan nog in mijn case / mobo zou kunnen steken / dus genoeg van die connectoren heb enz ??
of wat ik er voor nodig zou hebben ?? .
--Telenet Games--
"Dailytech heeft als een van de eersten enkele benchmarks kunnen uitvoeren met nVidia's opkomende Geforce 8800GTX videokaart. De kaart blijkt redelijk lang te zijn en is ongeveer vier centimeter langer dan ATI's X1950XTX. Om de kaart te gebruiken heb je twee extra pci-express connectoren nodig en redelijk wat ruimte onder je pci-e 16x slot vanwege het enorme koelblok. Vreemd is dat nVidia dit keer twee sli bridge chip connectoren gebruikte; alle nVidia SLI-kaarten tot nu toe waren voorzien van slechts één connector."

twee vier pins connectors:cool: minimaal 24 centimeter ruimte in je kast:D 650 volt aan watt :p om die dingen in sli te zetten heb je echt veel watt nodig en die dingen vreten stroom ik zou persoonlijk voor de GTX versie gaan maar die is 550 euro die GT 500 geloof ik :p

mah als ik rond deze tijd een pc koop en dan later die 3d kaart erin steek heb ik dan genoeg kabels enal ??

als je er een koopt met 450 watt en plus zit je helemaal goed want ik heb effe gelzen dat die gtx kaart 450 watt nodig hebt en daar zitten veel snoeren bij en die gts 400 watt dus ja genoeg snoeren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan