8800gtxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JuanG

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
hallo allemaal,

Ik heb op marktplaats 2 xfx 8800gtxen gezien en ik kan die kopen voor 175 euro beide
mijn moederbord slahs / voeding moet dit zat kunnen trekken
MOBO: Asus crosshair II formula
Voeding ; CM Silent pro 700M

nu is mijn vraag is dit het nog wel waard qua videokaart technologie van tegenwoordig
ik heb oook een videokaart gezien op azerty een gigabyte 260gtx die mij ook wel aanspreekt welke zal beter zijn? qua streamprocessors volgens mij de 260gtx
maar wat denken jullie welke optie moet ik voor gaan?

ik begrijp je niet helemaal deze opties heb ik nu

2x een XFX 8800GTX voor 175
of 1x een Gigabyte 260GTX van Azerty voor 150 euro

in verhouding lijken mij de 8800gtxen beter te kopen
maar zijn die al niet te verouderd
ondersteunen ze ook Nvidia pshysX(wat je trouwens steeds vaker ziet voor spellen)

vertel eens de rest de eigenschappen van je systeem.

Zit er trouwens nog garantie op de 2e hands kaarten en hoe oud zijn ze?

Volgens die meneer waren de kaarten 1 jaartje ong. oud
En nog nooit problemen mee gehad zei die
En de rest van mijn huidige setup:"

Kast : Coolermaster elite 334
Voeding Coolermaster Silent pro 700M
Moederbord: Asus Crosshair II formula
CPU: AMD Phenom II x2 550 B.E
Videokaart: Asus 9600GT magic 512MB
Geluidskaart: Supreme FX II 7.1
CD drive: gewoon simpel ding
HDD: Samsung spinpoint F1 500GB 7200RPM

is dit genoeg:p

ik zou die 8800 GTXen nemen,
maar haal ze wel op en test ze, dat gebeurde ook bij mijn broer, na een maand kapot!
maar gelukkig was het maar 1 8800GTX!

Zou voor die € 175,- lekker een goede ATI kaart nemen. Zoals een 5750 of 5770.. Sowieso beter dan een 8800 GTX in SLI.

ja maar check mijn moederbord dan eens en ik ga ngeen 500 euro meer uitgeven aan nieuw geheugen moderbord en cpu

ja maar check mijn moederbord dan eens en ik ga ngeen 500 euro meer uitgeven aan nieuw geheugen moderbord en cpu

Wat heb jij nu weer gesnoven dan?
Als je een beetje weet wat voor moederbord je hebt, had je allang gezien dat het mogelijk is.

Trouwens, nu ben ik wel benieuwd. Wel bijdehand doen maar eigenlijk geen idee hebben wat je zegt... Waarom zou het niet gaan?

Wat heb jij nu weer gesnoven dan?
Als je een beetje weet wat voor moederbord je hebt, had je allang gezien dat het mogelijk is.

Trouwens, nu ben ik wel benieuwd. Wel bijdehand doen maar eigenlijk geen idee hebben wat je zegt... Waarom zou het niet gaan?

Als je het over 1 ATI kaart hebt kan het ja maar als je over crossfire hebt wil dat dus niet

nee, dus mijn excuses voor het uitvallen dacht dat je het wel over crossfire had
maar ik heb ook gehoord dat als je een ati kaart neemt maakt niet uit welke je dan 9 van de 10 x een patch moet downloaden voor zeg maar gta 4 omdat hij gta net ondersteunt
ik heb het ook maar ergens gehoord

ok ik zal kijken wat is dan een goede upgrade van de videokaart budget is max 200 euro

Ga binnekort ook de HD 5850 halen, maarjaa.
dat duurt eeuwen!

nou ff ontopic; je moet even wachten, en dan haal je de HD5850, dan heb je wat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan