9300m gs gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisdennis12

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
is het mogelijk om call of duty modern warfare goed te spelen op een 9300m gs?
(want we hebben op school een lanparty en het is zo onhandig om een pc mee te nemen)
volledige specs
pentium dual core t3200
geforce 9300m gs 256 mb
3 gb ram
acer 7730zg

ik denk dat je hem wel aardig kan draaien maar de kans is groot dat je alle grafische instellingen op low moet zetten en waarschijnljik ook de resolutie omlaag moet gooien.

dan word het toch je pc meenemen. wat zijn de specs daarvan? als ik vragen mag :)

Offtopic:
een lanparty op school! dat is wel vet

Heb ik ook 2x gehad, een LAN op school, wel gezellig, waren mijn eerste 2 LAN party's :) Maar bij ons werden onze computers eerst streng gecontroleerd op virussen enzo :P

Ik doe wat grotere LAN party's. Grootste waar ik tot nu toe geweest ben was in een sporthal, met 170 man ofzo. Super gaaf :D volgend jaar misschien naar Campzone, 1800 man :)

ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook naar campzone.

Ben nu 3 jaar op rij naar de lan-party op school geweest. 1ste keer is het schoolnetwerk gehacked en hadden we toegang tot alles op school :) vond de schoolleiding niet heel leuk. Toen mochten we ineens niet zoveel meer.
http://ezoo.nl/ onze school-lan site

Maar een pc meenemen is niet zoveel werk. Ik heb mijn game pc ook gewoon meegenomen naar school. (ik had zelfs nog een extra pc, een nas en 4 beeldschermen mee.)

back to topic: Ik denk inderdaad dat je hem wel zult kunnen spelen maar niet hoog. Als je pc beter specs heeft zou ik toch serieus overwegen om die mee te nemen. Kun je niet van te voren uitproberen of hij werkt?

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties,
ik heb uiteindelijk toch mijn laptop meegenomen met 9300m gs, omdat je de auto niet dicht bij school kunt parkeren maar je dan nog 500 meter moet lopen en mijn pc weegt 22,5 kilo (dus dat is niet erg handig lopen).
@firehawk specs pc:
i7 3960x
alienware liquid cpu cooling
gtx590
8gb ram @ 2133 mhz
7 home premium 64-bit
500gb 7200rpm hard-drive
24 dvdx+/-rw station (lezen/schrijven) + blue-ray
killer 2100 network card
875 watt voeding
geintergreerde 7.1hd audio met dolby digital en thx
dell1525 wireless 802.11n pcie
alienware aurora r3 moederbord
merk en type: alienware aurora r3 alx

Laatst bewerkt:
lol ik had alsnog de pc meegenomen... En je kunt de spullen toch wel afzetten bij school en daarna de auto een stukje verderop neerzetten. Ik kan bij onze school in principe met de auto door school heenrijden lol.

je kunt de auto helaas niet voor de school zetten, de 500 meter voor de school zijn fietspad en voetgangerspad en je kunt daar niet met de auto doorheen want daar staan paaltjes.

is wel een beetje een slechte zaak voor een school. Je zult toch met de auto direct bij school moeten komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan