96 uur (naar zoeken naar upodate's)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Hallo Allemaal,

Ik heb een schone Windows 7 installatie gedaan met SP1,
nu wil ik de pc gaan update en staat hij al 96 uur op Zoeken naar updates en er gebeurt verder helemaal niks.
Windows is geactiveerd, lijkt mij echter niet normaal heb dit namelijk nog nooit mee gemaakt.
Hoe kan dit zo lang duren ?

Alvast bedankt.

misschien dat een reboot helpt.

Hoezo een fix draaien op een nieuwe installatie ? Maar hij heeft de updates gepakt en is nu aan het installeren. Had gewoon langer geduld moeten hebben.

Goedemorgen Rene

Fix in deze geval zal je moeten gebruiken omdat kan gebeuren dat met jouw systeem iets i.v.m. windows 10 updates mis is,
en jouw systeem misschien niet compatibel met dezes update is enz..etc.. zo ongeveer dus ..
Fix gaat dat eventueel repareren en updates voor jouw systeem worden aangepast en toegepast :D

Uiteindelijk ALS maar niet wat anders aan de hand is ?, verder je schrijf niets over hoe die verlopen was, en hoe lang in werkelijkheid ( en / of is het gebeurt of niet ? ) je moest wachten
te lang voor dezes update wachten en vervolgens dat ze niet komen kan betekenen dat ook wat anders mis bij jou is ..

Laatst bewerkt:
@rene79
Hoezo een fix draaien op een nieuwe installatie ? Maar hij heeft de updates gepakt en is nu aan het installeren. Had gewoon langer geduld moeten hebben.

Dus jij gaat er van uit dat 96u, 4 dagen updaten kan voorkomen?
Ik denk dat zeker het bedrijfsleven wereldwijd op de achterste poten zou staan.

Verder KAN het zelfs zijn dat als je de zaak nog eens van begin af aan installeert dat het dan goed gaat.
Misschien van een andere distributie?

Laatst bewerkt:
Het hangt er natuurlijk ook van af hoe oud de Windowsversie is. Als hij oud is en er bv. 200 updates moeten worden binnengehaald én als dat via een trage wifi of adsl lijn moet gebeuren, dan zou het wel even kunnen duren ja. Al vind ik 4 dagen ook wel lang.

Alle updates zijn inmiddels geïnstalleerd, waren er 250 en het ligt niet aan mijn internet ik heb 200 mb, en pc is van 2013. Iedereen bedankt het is opgelost.

nu wil ik de pc gaan update en staat hij al 96 uur op Zoeken naar updates en er gebeurt verder helemaal niks
.
Aangezien we weinig info hadden was iedere aangedragen optie het proberen waard toch?
Ik zal je vraag op "opgelost" zetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan