9600 gt effecten probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jk300793

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
ik heb rond de kerst een sweex 9600 gt gekregen omdat mijn 8600 gt kapot was. Toen ik ging spelen werkte het allemaal fantastisch. sinds een paar weken heb ik een probleem met m'n videokaart als ik nu in games (cod5, cod4) bijvoorbeeld door rook of vuur loop gaat het echt heel langzaam en schokt het. Ik heb de nieuwste drivers van nvidia erop staan.

weet iemand hoe dit kan of waar het aan ligt. of moet ik terug gaan naar de winkel met dit probleem.

alvast bedankt voor de reacties.

Hoi,

Waar is de 8600 aan overleden heb je niet ergens anders een probleem als deze ook al problemen geeft .
En ik zou terug gaan naar de winkel als je de drivers al geprobeerd heb up te daten je zou nog kunnen proberen om de huidige driver te de-instaleren en dan bv de 1 na laatste driver van nvidia te proberen.
Hoeveel watt is je voeding
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Waar is de 8600 aan overleden heb je niet ergens anders een probleem als deze ook al problemen geeft .
En ik zou terug gaan naar de winkel als je de drivers al geprobeerd heb up te daten je zou nog kunnen proberen om de huidige driver te de-instaleren en dan bv de 1 na laatste driver van nvidia te proberen.

Modag

ten eerste bedankt voor je reactie.

de 8600 gt is overleden aan een onbekend probleem :P maar hij gaf zegmaar een blauwe gloed over het beeldscherm en toen werd ie vervangen door deze 9600 gt

Hoi,

Oke dan dat kan in ieder geval normaal gesproken geen problemen opleveren dus zou ik de optie nog proberen van de 1 na laatste driver en anders zou ik terug naar de winkel gaan.

Modag

Hoi,

Oke dan dat kan in ieder geval normaal gesproken geen problemen opleveren dus zou ik de optie nog proberen van de 1 na laatste driver en anders zou ik terug naar de winkel gaan.

Modag

ok in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan